چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

استادیوم ۵۰ هزار نفری اهواز به بهره برداری می‌رسد

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 163668
مدیركل تربیت بدنی استان خوزستان گفت: در سال ۹۰ چند پروژه مهم برای مردم این استان به بهره برداری می رسد كه شاخص ترین آنها استادیوم ۵۰ هزار نفری خواهد بود.

به گزارش جهان به نقل از برنا، امیر گرشاسبی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با مساعدت و همكاری استاندار و سازمان تربیت بدنی در سال ۹۰ شاهد بهره برداری از چند پروژه شاخص در استان خوزستان خواهیم بود كه استادیوم ۵۰ هزار نفری اهواز از ارزشمندترین پروژه ها در سال جاری است. فاز اول این پروژه شهریور ماه سال جاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد: بهره برداری از پیست دوچرخه سورای در یك ماه آینده و همچنین آغاز به كار مجدد ورزشگاه "۵ مهر " آبادان از دیگر اتفاقات مهم در سال جدید است.

مدیركل تربیت بدنی استان خوزستان با اشاره به فعالیت های این استان در بخش همگانی خاطرنشان كرد: در جلسه هفته گذشته با استاندار به برگزاری چندین همایش و جشنواره به منظور همگانی كردن رشته های ورزشی در بین مردم این استان اشاره كردیم كه مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

وی تصریح كرد: ۲۲ اردیبهشت ماه مسابقات دوچرخه سواری خانوادگی با هدف ترویج این رشته صورت گیرد.

وی به احداث پارك ویژه بانوان در این استان اشاره كرد و افزود: بانوان نیز باید در همگانی كردن رشته های ورزشی نقش قابل ملاحضه ای ایفا كنند به همین منظور با برپایی پارك ویژه برای آنها قطعا گام های اساسی در این رابطه برداشته می شود.

گرشاسبی در پایان افزود: برای بخش قهرمانی و ایجاد شرایط مناسب برای ورزشكاران این استان به منظور كسب سهمیه المپیك در لندن برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است. هفته گذشته طی جلسه ای با كارشناسان و مسئولین هیئت ها، به آنالیز رشته های مدال آور در استان خوزستان پرداختیم و با برنامه ریزی صحیح و بستر سازی مناسب درصدد بهبود وضعیت ورزشكاران این استان برای كسب مدال در المپیك لندن برآمدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *