جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۷
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس نماینده قطر را سرنگون کرد

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 409368
دیدار پرسپولیس ایران و لخویا در پایان با برتری سه برصفر نماینده کشورمان به پایان یافت. قرمزها با ارایه یک بازی خوب برابر این تیم پرستاره برتری پرگلی را رقم زد تا گام نخست را محکم بردارد.
پرسپولیس نماینده قطر را سرنگون کرد
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، از گروه A پرسپولیس ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم آزادی میزبان لخویای قطر بود و با یک بازی زیبا به یک پیروزی باارزش مقابل نماینده پر قدرت قطر رسید و سه گل به این تیم زد .

گل‌های این دیدار توسط محسن بنگر (۶۰) و هادی نوروزی (۶۵) و محمد نوری (۸۳، پنالتی) به ثمر رسید.

این پیروزی از آن جهت اهمیت دارد که قیمت کل تیم لخویا در سایت ترانسفر مارکت رقم ۲۲ میلیون یورو تخمین زده شده است و این رقم برای پرسپولیس رقم ۸ میلیون یورو برآورد شده است.

در آغاز بازی دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند اما با گذشت زمان این پرسپولیسی‌ها بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه حریف خلق کردند. پرسپولیسی‌ها با استفاده از پاس‌های بلند و همین طور ارسال از جناحین سعی داشتند دروازه لخویا را باز کنند اما هوشیاری مدافعان این تیم مانع از این کار شد.

نیمه اول

دقیقه ۸: محمد نوری از سمت چپ توپ را روی دروازه لخویا ارسال کرد اما مدافعان این تیم با هوشیاری کامل توپ را برگردانند و اجازه ندادند مهاجمان پرسپولیس از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه ۱۱: سرخ‌پوشان باز هم روی دروازه لخویا فشار آوردند تا اینکه بابک حاتمی از سمت راست توپ را روی دروازه لخویا ارسال کرد اما ضربه سر گابریل با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: فرناندو گابریل پشت محوطه جریمه لخویا صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه پای چپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: فرصت طلایی سرخ‌پوشان در این دقیقه به دست آمد. روی یک حرکت خوب تیمی، هادی نوروزی پاس زیبایی را درون محوطه جریمه برای گابریل مهیای کرد و او با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما گابریل نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹ : روی ارسال احمد نوراللهی دروازه‌بان لخویا دچار اشتباه و برای ثانیه‌هایی دروازه‌اش خالی ماند اما روی هوشیاری مدافعان این تیم مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنند.

دقیقه ۳۹: روی ارسالی که بازیکنان لخویا از سمت راست انجام دادند، سباستین سوریا یک فرصت خوب به دست آورد اما ضربه سر او را سوشا مکانی به راحتی مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: روی ارسال سباستین سوریا که از سمت راست انجام شد، نان تائه هی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: بازیکنان سمت چپ محوطه جریمه خود روی مهدی طارمی مرتکب خطا شدند و فرناندو گابریل با استفاده از این ضربه ایستگاهی توپ را به زیبایی روی دروازه لخویا ارسال کرد و محسن بنگر با یک ضربه سر خوب گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۳: سباستین سوریا حرکت زیبایی از سمت راست انجام داد اما شوت او به کناره دیواره دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۶۵: فرناندو گابریل از سمت چپ حرکت زیبایی را آغاز کرد و با ارسال توپ به درون محوطه جریمه باعث شد پرسپولیسی‌ها یک فرصت خوب دیگر به دست بیاورند. در این لحظه مهدی طارمی با یک پاس پشت پای زیبا هادی نوروزی را در فرصت گلزنی قرار داد و نوروزی با یک ضربه زیبا دروازه لخویا را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۸۲: هادی نوروزی پاس زیبایی را درون محوطه جریمه برای مهدی طارمی فراهم کرد اما طارمی که با دروازه‌بان حریف تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او با دروازه‌بان حریف برخورد کرد.

دقیقه ۸۳: بازیکنان لخویا درون محوطه جریمه تیم‌شان روی محمد نوری مرتکب خطا شدند که داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه محمد نوری پشت توپ قرار گرفت و برای سومین بار دروازه لخویا را باز کرد.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، امید عالیشاه، مایکل اومانا، محسن بنگر، محمد نوری، مهدی طارمی، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل و بابک حاتمی به میدان رفت.

لخویا نیز امروز با ترکیب احمد یاسر، چیکو فلورس، دیم ترائوره، خالد مفتح، لوئیز مارتین، نام تائه هی، کریم بودیاف، محمد عبدالله، سباستین سوریا، کلوده آمین، ولادیمیر ویس به میدان رفت.

در دیگر دیدار این گروه النصر عربستان از ساعت ۲۰:۵۵ از بنیادکار ازبکستانی میزبانی می‌کند.
پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، امید عالیشاه، مایکل اومانا، محسن بنگر، محمد نوری، مهدی طارمی، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل و بابک حاتمی به میدان رفت.

لخویا نیز امروز با ترکیب احمد یاسر، چیکو فلورس، دیم ترائوره، خالد مفتح، لوئیز مارتین، نام تائه هی، کریم بودیاف، محمد عبدالله، سباستین سوریا، کلوده آمین و ولادیمیر ویس به میدان رفت.

  تيم عجیب ترین اختلاف بین پرسپولیس و لخویای قطر
فوتبال لخويای قطر در حالي برابر پرسپوليس در ليگ قهرمانان قرار گرفت که کل بودجه اين تيم رقمی بالغ بر 22ميليون يورو است.

 پرسپولیس در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیمی کاملا حرفه‌ای رفت که سرمربیگری آن را نیز میشاییل لادروپ، ستاره دانمارکی‌ها برعهده دارد.
 
قیمت کل تیم لخویا در سایت ترانسفر مارکت رقم ۲۲ میلیون یورو تخمین زده شده است و این رقم برای پرسپولیس رقم ۸ میلیون یورو برآورد شده است.
 
این در حالی است که به طور مثال رقم قرارداد چیکو فلورس ۶ و نیم میلیون یورو می‌باشد. ستاره تازه به خدمت گرفته شده تیم لخویا که از سوانسی به جمع شاگردان لادروپ اضافه شده است رقمی تقریبا معادل با کل تیم پرسپولیس دارد.

نفت حریف پاختاکور 10 نفره نشد
گفتنی ست امروز تیم نفت تهران دیگر نماینده کشورمان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) در تاشکند به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و در پاین با حساب ۲ بر یک از این تیم شکست خورد.  کاخا ماخارادزه (۴۸) و ایگور سرگیف (۸۵) برای میزبان و علی قربانی (۵۹) برای نفت گلزنی کردند.
 
در این دیدار بر اساس تصمیم علیرضا منصوریان، علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمدامین حاج محمدی، لئوناردو پادوانی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، کمال‌الدین کامیابی نیا، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی و علی قربانی به میدان رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
پرسپولیس اگر حاشیه نداشته نباشه بهترین تیم است.
میثم
پرسپولیس زلزله همینهههههههههههههههههه
زیاد دلتون خوش نکنید شانس اوردین
محمد
تیتر باحالی زدید روی عر..باید کم بشه هر چی میکشیم از کشورهای عربی منطقه است که باید سر....
France
نظرهای ... ممنوع! اگر در اروپا بود این ... می کردند.
اکبری
امیدوارم همیشه همه نماینده ها و مردم ایران سربلند باشند
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینا چرا تو لیگ اینقدر ضعیفند