جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
پروژه جدید رسانه های ضدانقلاب و بیگانه؛

دام سیاسی برای عکاسان مطبوعاتی در ادامه خط تحریم

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 209261
رسانه ها و سرویس های امنیتی بیگانه و ضدانقلاب در پیگیری خط کاهش حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، پروژه تبلیغاتی جدیدی را در دستور کار قرار داده اند.
به گزارش جهان، آنان اخیرا به برخی از فعالان رسانه ای و عکاسان داخلی ایمیل هایی ارسال کرده و از آنان خواسته اند تصاویری تهیه کنند که نشان دهنده عدم اقبال مردم به شرکت در انتخابات و کارگر افتادن پروژه تحریم باشد.

بر اساس پیشنهاد رسانه های ضدانقلاب و سرویس های امنیتی غرب، اگر عکاسان در ایام تبلیغات و یا در روز برگزاری انتخابات بتوانند عکس های مورد نظر را تهیه و به این رسانه ها ارسال کنند، از مزایای مختلفی برخوردار خواهند شد.

البته هرچه میزان ناامیدی و تیره و تار بودن اوضاع انتخابات در عکس ها نمایان تر باشد، ارزش کار عکاس را در نزد آنان بالاتر خواهد برد. به عنوان نمونه عکس از شعبه های خلوت رای گیری یا حضور ماموران در شعبه ها و...

مبالغ مالی چشمگیر، عقد قرارداد و حتی تضمین پناهندگی در صورت لو رفتن از جمله پاداش هایی است که برای همکاری به برخی عکاسان داخلی داده شده است.

رسانه های ضدانقلاب در جریان انتخابات های گذشته هم که در آنها خط تحریم دنبال شده بود، با انتشار تصاویری از دقایق نخستین رای گیری یا عکس چند شعبه خلوت مدعی می شدند که مردم به درخواست تحریم آنان پاسخ مثبت داده اند حال آنکه در همان روز ده‌ها میلیون نفر رای خود را به صندوق می ریختند.

اما با توجه به پروژه جدید محافل بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات که از ماه ها پیش و با نقش آفرینی جریان فتنه آغاز شده است، به نظر می رسد که عناصر رسانه ای و بویژه عکاسان متعهد داخلی باید هوشیار باشند و ناخواسته در دام سرویس‌های امنیتی و رسانه های بیگانه نیفتند.

همچنین تیزبینی و دقت نظر مسئولان داخلی در خنثی سازی توطئه های دشمن درباره انتخابات ضروری به نظر می رسد.
گزارش خبرنگار ما حاکی از این است که تا کنون بیگانگان از عکاسان ایرانی پاسخ رد شنیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *