سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رفع ‌مشکل بدهی بيمه به داروخانه ها

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 100964
رييس انجمن داروسازان ايران با اشاره به بدهي سازمان هاي بيمه گر به داروخانه هاي کشور گفت :‌مشکل داروخانه ها با سازمان هاي بيمه گر در حال رفع شدن است .

به گزارش روز يکشنبه ايرنا ، انجمن داروسازان پيشترهشدارداده بود: اگر سازمان هاي بيمه گربه همين منوال ( با تاخير هاي چند ماهه ) بدهي خود را به داروخانه هاي سراسر کشور بپردازند ، مسوولان داروخانه ها نيز داروها را با مردم نقدي حساب کرده و مراجعه کنندگان به داروخانه طلب خود را از بيمه ها دريافت کنند.
دکتر " رهبر مژدهي آذر " در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت : اخيرا سازمان هاي بيمه گر مقداري از بدهي خود را به داروخانه هاپرداخت کرده و قول مساعد داده اند که مابقي بدهي را نيز بپردازند .
رييس انجمن داروسازان ايران گفت :" در زمان حاضر بيمه نيروهاي مسلح بدهي شهريور و مهر89 را پرداخت کرده است وسازمان تامين اجتماعي نيز بدهي مهر امسال را تسويه کرد و قول داده که بدهي آبان ماه 89 را نيز به داروخانه ها بپردازد .
وي به نامه اي که " هيات مديره انجمن داروسازان " خطاب به وزير رفاه در اين زمينه نوشتند اشاره کرد و گفت :‌ اين نامه چند روز پيش به دفتروي ارسال شد .
مژدهي آذر اظهار اميدواري کرد که طي ملاقات اعضاي هيات مديره انجمن با وزير رفاه ، مشکلات داروخانه ها با سازمان هاي بيمه گر به صورت ريشه اي رفع شود .
مژدهي آذر ، با بيان اينکه در زمان حاضر هشت هزار داروخانه خصوصي در سراسر کشور فعاليت مي کنند که هر کدام حداقل 200 ميليون ريال از سازمان هاي بيمه طلب دارند گفت : در صورتيکه بيمه ها با تاخير هاي چند ماهه و طولاني بدهي خود را به داروخانه ها بپردازند ، عملکرد آنها را که درارتباط مستقيم با مردم است ،دچار مشکل مي کنند .
وي در عين حال افزود :‌ ‌انجمن داروسازان به عنوان يک سازمان مردم نهاد
(NGO) وظيفه اطلاع رساني مشکلات صنف داروسازان را به مسوولان دارند و از سوي ديگر نيز درپي ايجاد آرامش در جامعه بوده وبه هيچ وجه قصد ايجاد تنش در جامعه را ندارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *