پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

تکذیب سخنان اشراقی درباره هاشمی

مواضع رفسنجانی درباره سوریه با شایعات مخدوش نمی‌‌شود
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 310060
مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت ضمن تکذیب اظهارات اخیر نعیمه اشراقی درباره سخنان هاشمی رفسنجانی پیرامون مسائل سوریه، ‌گفت: موضع آقای هاشمی درباره سوریه، ‌فلسطین و‌ لبنان شفاف است و با یک شایعه مخدوش نمی‌شود.
به گزارش جهان، رضا سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذیب اظهارات اخیر نعیمه اشراقی درباره سخنان هاشمی رفسنجانی پیرامون مسائل سوریه اظهار داشت: خانم اشراقی گفته است که من خودم آنجا نبودم و از سوی دیگر موضع آقای هاشمی درباره سوریه،‌فلسطین و‌ لبنان شفاف است و با یک شایعه مخدوش نمی‌شود.

* هاشمی سوریه را دژ مستحکم مقابله با اسرائیل می‌داند

سلیمانی با اشاره به مواضع شفاف هاشمی درباره سوریه در جلسه امروز مجمع تصریح کرد:‌ آیت‌الله هاشمی در این جلسه با تأکید بر اهمیت راهبردی سوریه در منطقه، آن را به عنوان دژ مستحکم مقابله با رژیم اسرائیل عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات هاشمی در آن جلسه که دچار تحریف شد،‌ خاطرنشان کرد:‌ آقای هاشمی آنجا گفت که بنده به حلبچه رفتم و دیدم که مردم مثل برگ خزان کشته شده بودند؛ سلاح شیمیائی سلاح مخوفی است و یکی از دلایل ختم جنگ احساس خطر از احتمال استفاده صدام از این سلاح علیه کشورمان بود.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان هاشمی گفت: آقای هاشمی در آن دیدار گفت که در سوریه هم این سلاح شیمیائی به کار برده شده اما اصلاً بحث دولت اسد را در این زمینه مطرح نکرد و گفت آمریکا می‌خواهد با این بهانه به سوریه حمله کند لذا سخنان هاشمی تحریف شده و خانم اشراقی تفسیر خود را مبنا قرار داده است.

گفتنی است نعیمه اشراقی خواهرزن محمدرضا خاتمی اخیراً در صفحه فیس بوک خود نوشت: «آقای هاشمی رفسنجانی در ملاقات با جمعی از مردم استان اصفهان در حسینیه جماران که ساعاتی پیش انجام شد در ارتباط با بمباران اخیر سوریه سخنانی بدین مضمون مطرح کرده است: «دولتی که ملت خود را بمباران شیمیایی کند عواقب سخت آن را خواهد دید همانگونه که صدام در بمباران حلبچه ننگ ابدی را بر خورد خرید و دچار چنین سرنوشت هولناکی شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
البته از آفای هاشمی این جملات بعید نیست هر چند امیدواریم نگفته باشد چرا که عرض خود میبردو.....
نعیمه اشراقی نوه امام است چرا میگویید خواهرزن خاتمی ؟این هم از بدجنسی تان است