چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

استعفای انتخاباتی سخنگوی اتاق ایران

آخرین نفر در صورتجلسه انتخابات، عضو جدید اتاق
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 430661
سخنگوی هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران برای نامزدی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی استعفا داد.
استعفای انتخاباتی سخنگوی اتاق ایران
گروه اقتصاد جهان نيوز ـ مجتبی صفایی سخنگوی هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده شهر کرمانشاه در این اتاق، برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهر کرمانشاه استعفای خود را هفته گذشته تقدیم هیأت رئیسه کرد.

به گزارش جهان، بر طبق قانون، باید نفر بعدی که در صورتجلسه انتخابات دارای رأی بیشتری است، به عنوان عضو جدید وارد اتاق شود.

خبرنگار جهان مطلع شد، آخرین نام در صورتجلسه انتخابات اتاق اصناف، فرهاد عزت پور، خزانه دار اسبق اتاق اصناف ایران است.

بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی نحوه بررسی صلاحیت و برگزاری انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران موضوع تبصره ۲ ماده ۴۳ قانون نظام صنفی مورخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ در صورت استعفا، فوت، عزل یا حجر هر یک از اعضای هیأت رئیسه، موضوع در اولین اجلاس اتاق ایران مطرح و سپس به دبیرخانه هیأت عالی نظارت اعلام می گردد تا مطابق نصاب مقرر در تبصره ۱ ماده ۴۲ قانون از نفر بعدی که در صورتجلسه انتخابات دارای رأی بیشتری است، دعوت به عمل آورد. در این صورت انتخابات مجدد داخلی جهت تعیین سمت اعضای هیأت رئیسه توسط دبیرخانه هیأت عالی نظارت انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *