پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روسها در لیگ کشتی ایران چقدر گرفتند؟

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 387066
رییس سازمان سازمان لیگ کشتی با بیان این که رضایتنامه رامونوف، تسابولوف و سعدالله یف، قهرمانان روسی کشتی جهان جهت حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی ارسال شده است، گفت: مطمئنا حضور این قهرمانان باعث جذابیت هر چه بیشتر این رقابت‌ها خواهد شد.
به گزارش جهان ، نقی کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سطح رقابت‌های لیگ کشتی جایزه بزرگ کشور که قرار است در همدان برگزار شود، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه مرحله سوم لیگ کشتی با استقبال خوب کشتی‌گیران در سراسر کشور همراه شده است. از تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کمیل قاسمی و سعید عبدولی در این مرحله به روی تشک خواهند رفت. همچنین رامونوف، تسابولوف و سعدالله یف ، قهرمانان جهان از کشور روسیه نیز در لیگ کشتی ایران به روی تشک خواهند رفت. قرار است هشت تیم در کشتی آزاد و پنج تیم نیز در کشتی فرنگی در این رقابت‌ها حاضر شوند.

رییس سازمان لیگ کشتی با بیان این که حضور چهره های نامدار کشتی جهان و ایران باعث جذابیت هر چه بیشتر این رقابت‌ها خواهد شد، افزود: مطمئنا حضور این کشتی‌گیران و حساسیت هر چه بیشتر رقابت‌ها کمک خواهد کرد و تماشاگران زیادی را به سالن این رقابت‌ها می کشاند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضایتنامه قهرمانان روسی کشتی جهان به فدراسیون ارسال شده است یا خیر؟ گفت: رضایتنامه کشتی‌گیران از طرف فدراسیون کشتی روسیه برای ما ارسال شده است و آنها هیچ مشکلی برای حضور در لیگ را ندارند.

کلانتری درباره مبلغ قرارداد این کشتی‌گیران نیز گفت: کشتی‌گیران روسی هر کدام چیزی در حدود ۳۵ میلیون تومان برای حضور در مرحله سوم لیگ دریافت می‌کنند و نزدیک به پنج میلیون تومان نیز باید به فدراسیون جهانی کشتی و فدراسیون کشتی روسیه پرداخت کنند.

رییس سازمان لیگ کشتی با بیان این که تیم‌های اول تا سوم لیگ کشتی به جام باشگاه‌های جهان که قرار است اولین دوره آن در ایران برگزار شود، راه یابند گفت: جوایز بسیار خوبی برای تیم‌های برتر جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته‌ایم و مطمئنا سطح این رقابت‌ها بسیار بالا خواهد بود. تیم‌های اول ، دوم و سوم جام باشگاه‌های جهان به ترتیب ۲۵ هزار دلار ، ۱۵ هزار دلار و ۱۰ هزار دلار دریافت می‌کنند که جوایز بسیار خوبی خواهد بود.

رییس سازمان سازمان لیگ کشتی درباره علت ترک ناگهانی اردوی تیم کشتی بیمه رازی از سوی سید احمد محمدی پس از بستن قرارداد با این تیم، گفت: آن طور که خودش اعلام کرده آماده نبودن را دلیل انجام این کار عنوان کرده است. او قراردادش را با بیمه رازی در فدراسیون ثبت نکرده بود. بنابراین هیچ برخوردی با او صورت نخواهد گرفت. همچنین درباره جمال میرزایی نیز که پس از ثبت قرارداد با بیمه رازی با تیم سحر همدان وارد مذاکره شده بود و قرارداد بسته بود نیز باید بگویم که او نیز چون قرارداد خود با بیمه رازی را در فدراسیون کشتی ثبت نکرده بود، مشکلی ندارد و می‌تواند برای تیم سحر همدان به روی تشک برود و قرارداد او با تیم سحر در فدراسیون کشتی ثبت شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تماشاگران همدانی استقبال بسیار خوبی از مرحله نهایی لیگ کشتی داشته باشند و شاهد رقابت‌های جذابی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *