جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گزارش کامل جهان از تجمعات 18 آذر در دانشگاه تهران

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 81766
تجمع غیرقانونی دانشجویان مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران با دخالت حراست دانشگاه پایان یافت .

به گزارش جهان ،بر خلاف اینکه از روز گذشته اطلاعیه هایی مبنی بر غیرقانونی بودن تجمع در دانشگاه تهران در روز چهارشنبه بر در و دیوار دانشگاه نصب شده بود گروهی از دانشجویان بدون توجه به این هشدارها تجمعاتی را برگزار کردند که با دخالت حراست این افراد متفرق شدند .

در گردهمایی امروز رییس دانشکده فنی و چند تن از معاونانش به دعوت دانشجویان شرکت داشتند.کمره ای در سخنانی گفت : از صبح امروز جلساتی برای بررسی حوادث دو روز گذشته در دانشگاه برگزار شده و تا ساعتی دیگر قرار است جلسه ای با شورای ریاست پردیس داشته باشیم تا مسایل به طور کامل بررسی شود.

پس از صحبت های کمره ای یکی از طرفداران مهندس موسوی پشت تریبون رفت و خطاب به وی گفت: شما مزدور در مزدور هستید و حرف هایتان اعتباری ندارد. کمره ای پس از شنیدن این حرف سری به تاسف تکان داد و با همراهانش جلسه را ترک کرد. 


کلید تجمع امروز در دانشکده حقوق زده شد . ظهر امروز به دعوت گروه خلق الساعه به نام جنبش راه سبز امید، تعدادی دانشجو در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق جمع شدند. برخی افراد درهای تالار دانشکده حقوق  کارت های دانشجویی دانشجویان را بررسی می کردند و بعد اجازه ورود به جلسه به آنها می دادند.در این جلسه که به صورت تریبون آزاد اداره می شد طرفداران مهندس موسوی پشت تریبون می آمدند و در سخنانی آتشین خواستار استعفا و محکومیت رییس دانشگاه شدند.

نکته تاسف بار در این گردهمایی غیر قانونی ان بود که یکی از دانشجوان عکس شهید همت را که روی سن بود برگرداند و پشت به جمعیت قرار داد که این اقدام وی با تشویق حاضران روبه رو شد.

پس از پایان جلسه حامیان مهندس موسوی بر خلاف اعلام غیرقانونی بودن تجمع در روز چهارشنبه در دانشگاه تهران از دانشکده حقوق به سمت دانشکده فنی رفتند و مقابل آن تجمع کردند ولی با حضور ماموران حراست پس از دقایقی متفرق شدند.با این حال تجمعات چند نفره در گوشه و کنار محوطه دانشگاه به چشم می خورد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *