جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

مقام‌اسرائیلی: حماس ما را مدیریت می‌کند

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 375564
وزیر توریسم اسرائیل با انتقاد از عملکرد مقامات این رژیم در مذاکره با حماس اعلام کرد که اسرائیل در حال تبدیل حماس به یک بازیگر بین‌المللی است و این حماس است که ما را مدیریت می‌کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از یدیعوت آحارونوت نوشت: اوزی لاندائو، وزیر توریسم رژیم صهیونیستی که یکی از اعضای حزب "اسرائیل بیتنا" نیز است با انتقال از عملکرد مقامات اسرائیل در مذاکره با حماس اعلام کرد: " حماس ما را مدیریت می‌کند."

وی گفت: " اسرائیل تلاش دارد به هر قیمتی به صلح دست یابد. این یک آرامش موقتی است. در تمام جنگ‌های پیشین پس از دستیابی به یک آرامش با واکنشی تهاجمی‌تر از سوی حماس مواجه شده‌ایم. ما درحال تبدیل حماس به یک بازیگر بین‌الملی هستیم."

در ادامه اظهار نظر مقامات اسرائیلی وزیر اقتصاد این رژیم نیز اعلام کرد: ما خواهان امنیت مردم اسرائیل هستیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که آنها احساس امنیت می‌کنند و این مسئله تا تکمیل عملیات در غزه ممکن نخواهد بود.‬
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *