جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیشنهاد غیر اخلاقی به یک رئیس جمهور!

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 144560
یک نویسنده‌ی آلمانی به رئیس‌جمهور این کشور در ازای مخالفت با قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه‌های هسته‌ای، پیشنهاد رابطه‌ی جنسی داد!
به گزارش ایسنا کارلوته روخه نویسنده‌ی کتاب آلمانی "فویشته گبیته" به کریستین وولف، رئیس جمهور آلمان پیشنهاد کرد در صورتی که قانون تمدید مدت زمان فعالیت نیروگاه‌های هسته‌ای را بپذیرد، می‌تواند با وی رابطه‌ی نامشروع داشته باشد!

به گزارش خبرگزاری اتریش‌، به نظر می‌رسد که همسر این نویسنده‌ی 32 ساله‌ی آلمانی که یکی از مجری‌های تلویزیونی است، با این اقدام وی موافق باشد.

این نویسنده‌ی 32 ساله‌ی آلمانی گفت: با همسرم در این مورد صحبت کرده‌ام و وی موافق است و اکنون تنها بانوی اول آلمان یعنی همسر وولف باید با این مساله موافقت کند.

وی گفت: وولف باید سال جاری در مورد این مساله تصمیم گیری کند که آیا قانون اتمی این کشور قانونی است و آیا اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و دموکرات‌های آزاد می‌توانند بدون موافقت مجالس ایالتی این قانون را عملی کنند.

روخه به عنوان یکی از مخالفان انرژی اتمی محسوب می‌شود. وی یکی از سردمداران اعتراض به حمل زباله‌های هسته‌ای به گورلبن آلمان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مبارک باشه.