شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

رکوردشکنی قیمت مرغ با نرخ 8100 تومانی!

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 414362
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امروز پنجشنبه قیمت مرغ ۸۱۰۰ تومان است.
به گزارش جهان، مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر اظهارداشت: قیمت مرغ امروز در مراکز خرده فروشی ۸۱۰۰ تومان و در مراکز عمده فروشی ۷۷۰۰ تومان است.

وی با با اشاره به کاهش قیمت این کالا افزود: هر شب قیمت مرغ با افت همراه است و از روز ۱۳ فروردین‌ماه به بعد افت آن شدیدتر خواهد بود به‌طوری‌که تا آخر این ماه بهای آن به ۷۲۰۰ تا ۷۳۰۰ تومان در مراکز خرده‌فروشی می‌رسد.

یوسف‌خانی اضافه کرد: روز گذشته قیمت مرغ در مراکز خرده‌فروشی حدود ۸۵۰۰ تومان بوده، ضمن اینکه قیمت انواع ماهی نیز تغییری نداشته است.

به گزارش مهر، علی‌‌رغم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی وعده داده بودند قیمت مرغ تا شب عید به حدود ۷۰۰۰ تومان برسد، این کالا در آستانه نوروز به قیمت ۸۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه شد و در روزهای ابتدایی سال نیز قیمت آن به بیش از این میزان رسید و مسئولان را در کنترل بازار مرغ ناموفق گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


8100که رکورد نیست اهواز تا قبل ازعید8500بود
متاسفم واسه مردمی که ادعای مسلمانی میکنند مرغداران خجالت بکشن اگه بعد از تعطیلات بشه کیلویی 5 هزار تو منم هیچ ارزشی نداره وقتی شب عید مردم نیاز دارن واسه نذری حضرت زهرا س نیاز داریم میشه کیلویی 10 هزار تومن به اینا میگن مسلمان من با دولت هیچ کاری ندارم وقتی خودمون به هم رحم نمی کنیم پس توقع داریم زندگیمون چی بشه، خدا لعنت کنه خدا لعنت کنه هزار بار لعنت بر کسانی که از شرایط سوءاستفاده میکنن که مردم پیش خانواده و مهمان شرمنده بشن واسه این که اونا به نون و نوابی برسن و متاسفانه دولتم تو این شرایط هیچ کاری نکرد پرتقال 1800 شد 8 هزار تومن اگه وزارت جهاد عرضه تنظیم بازار نداشت واسه چی گردن گرفت که مردم اسیر بشن
Iran, Islamic Republic of
8500 نه!! 9000 تومن بود دیشب!!
فردین
در خلخال که از شهرهای استان اردبیل می باشد
قیمت مرغ ناز نازی 90000ریال می باشد
امیر
عزیزان جهان نیوز من امروز در علی اباد کتول که قطب اصلی تولید مرغ در استان گلستان و کشور هست کیلویی 8500 تهیه کردم؟
شمس
مدیونی اگر شک کنی تورم صفر درصده
Iran, Islamic Republic of
تو دولت قبل هم مدیونی اگه بگی تورم 44 درصد نبود