سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

درخواست نوری المالکی از مردم عراق

همه مردم از مبارزه نیروهای مسلح با تروریسم حمایت کنند
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 372765
نخست وزیر عراق ضمن درخواست از همه گروه های سیاسی برای کنار گذاشتن اختلافات خواستار حمایت قوی از نیروهای مسلح علیه تروریسم شد.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از پایگاه المسله نوشت: نوری المالکی نخست وزیر عراق اعلام کرد: عید فطر در حالی فرا رسیده است که کشور در شرایط ویژه به سر می برد و در معرض هجوم وحشیانه تروریستی که وحدت عراق،میراث کهن و بافت اجتماعی را تهدید می کند قرار گرفته است.

وی افزود: عراق در معرض خطر تجزیه قرار گرفته است و لازم است که همه حامی نیروهای مسلح در مقابله با تروریسم باشند تا همه شهرهای عزیز عراق به آغوش وطن بازگردند.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: حوادث کنونی عراق وحدت و همدلی بیشتر و پرهیز از ترجیح دادن منافع ملی بر منافع گروهی و حزبی را طلب می کند زیرا دشمن همه عراقی ها را بدون استثنا هدف قرار داده است و همزیستی مسالمت آمیز و میراث بشری و تمدن عراق در معرض خطر قرار گرفته است.جنایات شنیع گروهک داعش در موصل شامل آواره کردن،ویرانی و غارت اماکن مقدس، مساجد و کلیساها و مراکز دینی و تاریخی و آثار باستانی گواه آن است.

مالکی اعلام کرد: با توجه به چالش های خطرناک از همه گروه های سیاسی می خواهم که اختلافات خود را کنار بگذارند و با روح مسئولیت در قبال ملت و کشور عمل کنند و در راستای تشکیل دولت در اسرع وقت که به عراق برای خروج از شر تروریست ها کمک کند و ضامن وحدت عراق باشد و امنیت در کشور برقرار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *