سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۴

نادران: منتظر نظر شورایعالی امنیت ملی در رابطه با "کرسنت" هستیم

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 396561
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سؤال از وزیر نفت درباره «کرسنت» را پیگیری می‌کنم، گفت: اولین فرصت با دبیر شورای عالی امنیت ملی جلسه برگزار خواهیم کرد.
نادران: منتظر نظر شورایعالی امنیت ملی در رابطه با "کرسنت" هستیم
به گزارش جهان؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، پیرامون سوال خود از بیژن زنگنه وزیر نفت درباره کرسنت، گفت: من پیگیر این سوال هستم و به دوستان نیز این موضوع را گفته‌ام.

وی اضافه کرد: چون دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به ما گفته تامل کنید ما نیز صبر کرده‌ایم تا مشاهده کنیم آنها چه می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در اولین فرصت ممکن با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جلسه برگزار خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: این جلسه با آقای شمخانی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که جلسه نمایندگان با آقای شمخانی در چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: هنوز نمی‌دانم، قرار است دوستان با آقای شمخانی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نادران درباره علت پیگیری‌های خود برای رسیدگی به سوال کرسنتی از وزیر نفت، اظهار داشت: بازگشت متهمان پرونده یکی از ادله داوران قرار گرفته است یعنی داوران (لاهه) مطرح کرده بودند که شما اگر معتقدید که این فساد است چرا متهمان را به کار بازگرداندید اما در عین حال چون این موضوع گردش کار شده و پذیرفته‌اند که شورای عالی امنیت ملی کار را مدیریت کند و به نوعی همه قوا در شورا حضور دارند، مانعی ندارد آنها کار را مدیریت کنند اما باید کار را به پیش برد و نباید آن را متوقف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
امید است نمایندگان حق طلب مجلس این پرونده را تا سرحدحصول به احقاق حق ملت ایران دنبال کنندو نگذارند مشتی چپاولگر وزیاده طلب روی ان سرپوش بگذارند.
مجید اعتمادی
مجلس شورای اسلامی اگر رای اعتماد به آقای زنگنه نمی داد اکنون پیگیری جریان کرسنت آسان تر بود.
باید حالا حالا ها منتظر باشی . تازه 10 الی 12 سال گذشته حداقل دو قرن باید بگذرد تا نظر شورا اعلام شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر نمایندگان مجاهد فساد اقتصادی
ولی برادر جان چرا در مجلس به وزیر رای دادید البته شما نه ولی مجموع مجلس مگر ایشان در فتنه نقش نداشت علاوه بر پرونده های کرسنت واویل و...