جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تاج: پیش پرداخت حامی جدید بیشتر است

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 356169
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: پیش پرداخت مسئول جدید تبلیغات محیطی سازمان لیگ از کل قرارداد قبلی بیشتر است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ مهدی تاج بعد از امضای قرارداد با مسئول جدید تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: این تنها بخشی از درآمدهایی است که فوتبال ما می‌تواند کسب کند. همواره گفته‌ام ظرفیت‌های مختلفی حتی در تکنولوژی‌هایی چون پیامک،‌ پیام چند رسانه‌ای و ... وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد و امیدوارم که این قرارداد سرآغاز خوبی باشد.

وی در مورد نگرانی از تکرار اتفاقات پیش آمده بر سر اسپانسر فدراسیون فوتبال یادآور شد: به همین دلیل بود که مزایده گذاشتیم تا با شرایط نا محدود مسئول جدید تبلیغات محیطی لیگ فوتبال انتخاب شود.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: این شرکت ۲۴ میلیارد را به عنوان پیش پرداخت به حساب ما واریز کرده و با این شرایط بعید می‌دانم که بخواهد زیر آن بزند. ضمن آنکه صدا و سیما هم به ما گفته نیمی از فعالیت‌های خود را با این شرکت انجام می ‌دهد.

تاج یادآور شد: این قرارداد دو ساله است و همین رقم ۲۴ میلیاردی که با عنوان پیش پرداخت قرارداد ۱۶۰ میلیاردی به حساب ما واریز شده از قرارداد دوره‌ گذشته ما بیشتر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این قرار داد با ضمانت‌های بسیار بالا بسته شده و اکنون که بحث تبلیغات را به نتیجه رسانده‌ایم موضوع حق پخش تلویزیونی را هم با جدیت پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *