شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۸

‫‫فخر فروشی هواپیمایی قطری در تهران‬‫

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 436269
رونمایی از این صندلی ها در یک مجتمع تجاری و نه مراکز مرتبط مانند فرودگاهها نشان می داد، قطر ایرویز بیش از آنکه به دنبال معرفی این صندلی ها باشد، به دنبال فخرفروشی هواپیماهای جدید خود است که مردم کشورمان به علت تحریم های ظالمانه و غیرقانونی برخی دوستان و متحدان کشور قطر، امکان استفاده از آنها را با خرید بلیت ایرلاین های ایرانی ندارند.
به گزارش جهان به نقل از صبحانه، طی روزهای اخیر خبری در رسانه های مهم کشورمان منتشر شد که حکایت از اتفاقی عجیب در تبلیغ یک شرکت خارجی داشت و نشان می داد که هواپیمایی قطر ایرویز اقدام به برگزاری مراسم رونمایی از صندلی های بیزنس کلاس هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ خود برای مردم کشورمان کرده است.

اگرچه این مدل رونمایی برای اولین بار در ایران نبوده و مسبوق به سابقه در برخی کشورهای دیگر هم هست، اما رونمایی از این صندلی ها در یک مجتمع تجاری و نه مراکز مرتبط مانند فرودگاهها نشان می داد، قطر ایرویز بیش از آنکه به دنبال معرفی این صندلی ها باشد، به دنبال فخرفروشی و پز دادن هواپیماهای جدید خود است که مردم کشورمان به علت تحریم های ظالمانه و غیرقانونی برخی دوستان و متحدان کشور قطر، امکان استفاده از آنها را با خرید بلیت ایرلاین های ایرانی ندارند.


بر اساس آمارها، پروازهای این شرکت از ۱۱ سال پیش از دوحه به تهران آغاز شد و هم اکنون قطر ایرویز هر هفته ۱۸ پرواز به تهران، ۴ پرواز به شیراز و ۷ پرواز به مشهد انجام می دهد و بر این اساس، به طور متوسط هرماه حدود ۵ هزار نفر از ایرانیان با هواپیماهای این شرکت به قطر و مقاصد مختلف جهان پرواز می کنند.

نکته قابل توجه دیگر در این رونمایی آن است که قطر ایرویز استفاده از صندلی های بیزنس کلاس را در پروازهای بوئینگ ۷۷۷ در مسیر دوحه به تهران از یکم جولای (۱۰ تیرماه سال جاری) آغاز کرده اما رونمایی از این صندلی ها، طی روزهای ۷ تا ۹ مرداد انجام شده است که گذشت ۱ ماه از آغاز این پروازها به نسبت زمان رونمایی، نشان از اقدام صرفا فخرفروشانه این شرکت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در خبر دیگر آمده بود پس از رفع تحریم های ظالمانه، ایران قصد خرید هواپیماهای مسافربری مجهز روسی را دارد.
در پوستر آغاز فروش ۱۰ مرداد خورده نه تیر
چه ربطی داشت
Romania
وقتي ايراني ها با بوينگ پرواز آمريكا مي رفتند
قطر فرودگاه نداشت
mehdi
Iran, Islamic Republic of
فخر فروشي؟ بازار رقابتي همينه. مي توني ادامه بده نمي توني برو كنار. تقصير مردم چيه كه بايد هواپيماي قراضه سوار بشن؟ تبليغاته. چشماتون طاقت ديدن نداره چشماتونو ببنديد. ولي واقعيت همينه. قط تبليغات و رقابت
United States
با این همه پرواز تعداد مسافرین باید ۵ هزار نفر در روز باشه و نه در ماه... اما این ما هستیم که قافیه رو باختیم... و بازار رو از دست دادیم .... به جای کاربا بقیه دنیا به بقیه دنیا فحش دادیم!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به فخر فروشی داره؟
اینکه برداشتن صندلیهای هواپیماها رو ساندویچی بهم چسبوندن که انقدر تنگ شده آدم نمیتونه از بینش رد بشه بشینه، اینکه جای ÷ا نداره، اینکه تکیه یا دستش شکسته، اینکه کثیفه, ... اینا ربط به تحریم ظالمانه داره؟!
اینکه تاخیر داره، اینکه کسی جوابگونیستف اینکه چمدونت یا دستش میکشنه یاخودش پاره میشه، اینکه مهماندار برخخورد بدی داره، اینکه پذیرایی ها به شیوه کیک و ساندیس کنکوره، ... اینا ربطی به تحریم ظالمانه داره؟!
طول تحریم هم این هواپیماها در ایران پرواز داشت و بعضیا سوار میشدن! دیگه هر چی رو به هر چی ربط ندین لطفا!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اين اصلا فخر فروشي نيست
يك بازاريابي هستش ،چرا هميشه نيمه خالي ليوان رو مي بينيم