جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
به جرم فساد اخلاقی؛

شکایت مجریان تلویزیونی آمریکا از یک کمدین

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 449002
تعدادی از مجریان و میهمانان برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی از فساد اخلاقی یک کمدین شکایت کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌شاید برای بسیاری گمان اینکه در هالیوود و صنعت سینمای آمریکا فساد و تجاوز بطور گسترده ای وجود دارد باور کردنی نباشد اما ماجرای آقای کمدین نشان می دهد که این جریان در کشوری که خود را یکی از متمدن ترین و دموکرات ترین کشورهای جهان می داند به شدت وجود دارد.

برپایه این گزارش به نقل از فاکس نیوز، «بیل کاسبی» یکی از کمدین ها و مجریان مشهور آمریکاست که از سال گذشته به دلیل افشای فساد اخلاقی با رسوایی بزرگی مواجه شده است اما شکایت ها و افشاگری هایی که در سال گذشته علیه وی مطرح شده بودند پایان کار این کمدین مسن آمریکا نبودند و شبکه فاکس نیوز روز چهارشنبه گزارشی جدید در مورد شکایتی جدید از وی منتشر کرد.

ماجرای گزارش فاکس نیوز از این قرار بود که یکی از مدل های آمریکایی با نام «کلو جوینز» که در سال ۲۰۰۸ علیه کاسبی دست به افشاگری زده بود شکایت جدیدی را علیه وی مطرح کرده است.

در یک سال گذشته شکایت های متعددی از سوی بازیگران زن هالیوود علیه کاسبی مطرح شد اما از آنجا که اقدام این کمدین علیه هنرپیشه های زن در گذشته ای دور انجام شده و مدارک کافی برای اثبات اتهامات مطرح شده وجود نداشت کاسبی از این اتهامات تبرئه شد.

عمده اتهامات مطرح شده علیه آقای کمدین از این قرار است که وی قبل یا بعد از شوهای تلویزیونی‌اش به ۲۱ زن که مهمان برنامه بودند تجاوزکرده و افراد مشهور نیز در بین آنان دیده می شوند.

بسیاری از این دست جرائم که در یک سال اخیر منتشر و رسانه ای شدند در دهه ۸۰ میلادی صورت گرفته اند ولی با این حال، خود متهم که اکنون ۷۸ سال دارد، تمام اتهامات را در دادگاه تکذیب کرده و حتی در برابر یکی از شکایات، دادخواست اعاده حیثیت داده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *