جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سرمربی تیم بسکتبال ثامن: امنیت جانی نداشتیم!

فحاشی و درگیری در لیگ بسکتبال

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 409907
سرمربی تیم بسکتبال ثامن گفت: پس از وقوع درگیری‌ها در سالن بازی فقط منتظر بودیم بازی تمام شود و اصلا به نتیجه فکر نمی‌کردیم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های هفته چهارم لیگ حرفه‌ای بسکتبال، بازی ثامن مشهد در برابر شهرداری گرگان با حواشی زیادی همراه بود و در دقایق پایانی، بازی از سوی تماشاگران گرگانی به تشنج کشیده شد که در نهایت به پیروزی تیم شهرداری گرگان در خانه و با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ ختم شد.

مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در باره حاشیه‌ها و فحاشی تماشاگران در این دیدار گفت: ما در این بازی شاهد صحنه‌هایی بودیم که کمتر دیده شده است؛ پرتاب سنگ، بطری و فحاشی کردن که ما را مجبور به قطع بازی کرد.

او همچنین به نقش تماشاگران در این درگیری‌ها اشاره کرد و گفت: حتی چند تن از تماشاگران وارد زمین شده و با بازیکنان ما درگیر شدند که باعث خروج نیمکت نشینان ما از کنار زمین شد و ما هم فقط منتظر بودیم تا بازی تمام شود.

صاحبیان همچنین افزود: در رابطه با حواشی این بازی نامه‌ای را به فدراسیون بسکتبال نوشته‌ایم و منتظریم تا فدراسیون به این مسئله رسیدگی کند. به هر حال این اتفاقات چه عمدی رخ داده باشد و چه سهوی، باید جلویش گرفته شود. چرا که ما در انتهای بازی امنیت جانی نداشتیم.

او در ادامه به روند بازی اشاره کرد و گفت: ما یک نیمه جلو بودیم، در کوارتر سوم آن‌ها بهتر بازی کردند و در کوارتر چهارم ما بهتر بودیم و به طور کلی بازی روند خوبی داشت اما وقتی تیم ما با سختی و زحمت جلوی تماشاگران و در برابر بازیکنان خوب گرگان اختلاف امتیاز را به حداقل رساند، این اتفاقات افتاد که واقعا برایمان سخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *