چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

دستور مجلس به دولت برای حذف یارانه‌ها

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 419401
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق مصوبه مجلس در سال جاری ۶ هزار میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به پرداخت یارانه باید حذف شود و ما نیز به دنبال اجرای این مصوبه هستیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی ربیعی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه هفته کار و کارگر امسال از شهر قم شروع شده است بیان کرد: برای حرکت جامع کشور در مسیر تولید نیازمند فرهنگ‌سازی بوده و در این مسیر نیازمند رهنمودها و نظرات مراجع تقلید و علما هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم اعم از کارگران و کارفرمایان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد دارند، افزود:‌ ما نسبت به زندگی مردم دغدغه داریم و به همین دلیل افراد زیرپوشش سازمان‌هایی مثل بهزیستی نیز به این وزارتخانه اعتماد دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار به ایشان عرض کردم در سال‌های نخست انقلاب به عنوان کارگر در محضرشان سخنرانی کردم و و امروز به عنوان وزیر کار در خدمت شما سخن می‌گویم و این نشان دهنده مردم‌سالاری دینی است.

وی تصریح کرد: از ثمره همین نظام مردم‌سالاری دینی شاهد هستیم که کارگران و کارفرمایان به مجموعه این وزارتخانه اعتماد پیدا کرده‌اند.

ربیعی اصلاح هدفمندی یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: طبق مصوبه مجلس در سال جاری ۶ هزار میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به پرداخت یارانه باید حذف شود و ما نیز با توجه به جوانب امر و وظیفه‌ای که مجلس بر عهده ما گذاشته ‌به دنبال اجرای مصوبه هستیم و البته تلاش داریم که این مصوبه به گونه‌ای اجرایی شود که حقی از کسی ضایع نشود.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ میلیون نفر از کسانی که با فقر غذایی روبه‌رو هستند گفت: در دوره‌های مختلف نسبت به توزیع بسته‌های غذایی در بین این جامعه هدف اقدام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس برنامه از همان اول حذف یارانه مردم بود نه هدفمند کردن یارانه