سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

حمایت فراکسیون دانشگاهیان از فرهادی

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 392500
رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت رای فرهادی گزینه وزارت علوم در مجلس خوب است و فراکسیون از وی حمایت می کند.
به گزارش جهان؛ دکتر علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر افزود: اوضاع رای فرهادی خوب است و فراکسیون دانشگاهیان هم معتقد هستند که فرهادی رای خوبی خواهد آورد و من به عنوان رئیس فراکسیون دانشگاهیان هم می گویم که رای بالایی خواهد داشت.

منادی در پاسخ به این پرسش که برخی به انتخاب یک پزشک برای وزارت علوم ایراداتی وارد کرده اند، گفت: وزارت بهداشت الگوی موفق علم و عمل باهم است و اگر دانشگاه های دولتی هم این الگو را پیاده کنند باید به آنها آفرین گفت.
https://jahannews.com/vdcgzx9wzak9yn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzx9wzak9yn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکتر فرهادی ضعیف ترین وزیری بود که وزارت بهداشت به خود دیده است.. موضوع کاشت حلزونهای نامرغوب برای بیماران ناشنوا هم از ضعف های مدیریتی ایشان است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
وزارت علوم اینقده قحط الرجال شده که تا حالا دار و دسته دکتر معین معرفی شدند و حالا هم یک پزشک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آرای دکتر فرهادی _ بالای 172 رای
دکتر محمد فرهادی، علاو بر مسئولیتهای شناخته شده (وزارت دولت موسوی و خاتمی) همکاریهای مهم و البته ناشناخته ای هم با مهندس موسوی داشته که اصلی ترین آن تاسیس موسسه توسعه دانش و پژوهش ایران در سال 1369 و تداوم فعالیت آن تا امروز است. این موسسه که توسط حلقه نزدیک به مهندس موسوی از جمله دکتر محمد فرهادی، دکتر میرزاده، مهندس باقریان، دکتر بهزادیان نژاد و ... و با حضور خود مهندس در راس هیئت امنا شکل گرفت، در واقع مهم ترین حلقه اتصال یاران مهندس به یکدیگر بود. حالا مجلس با رد چهره های دست دوم، ناچار است به یکی از نزدیک ترین افراد به مهندس موسوی رای دهد و این یک موفقیت برای دولت روحانی است