پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بنزین یورو ۴ برای تهران و یورو ۲ برای حومه

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 392609
رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: در حال حاضر صددرصد بنزین مصرفی جایگاه های سوخت تهران یورو ۴ و از پالایشگاه ها تامین می شود .
به گزارش جهان؛ بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو"، در خصوص اینکه در حال حاضر چند درصد از بنزین مصرفی در جایگاه های سوخت تهران از پالایشگاه شازند اراک تامین می شود گفت: آنچه مشخص است این است که در حال حاضر صددرصد بنزین مصرفی در جایگاه های سوخت تهران یورو ۴ است که مقادیری از آن از پالایشگاه شازند اراک و مابقی از پالایشگاه های دیگر تامین می شود.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور تصریح کرد: بیش از شش ماه است که براساس دستور زنگنه وزیر نفت عملیات بهینه سازی بنزین پتروشیمی ها کاملا متوقف شده و هم اکنون نیز تامین صددرصدی بنزین یورو ۴ و از پالایشگاه ها است.

وی افزود: بنزینی که در حال حاضر در جایگاه های سوخت تهران توزیع می شود از پالایشگاه شازند اراک، پالایشگاه اصفهان و مقداری نیز از پالایشگاه تهران تامین می شود که اختلاط آنها حجم کلی بنزین مصرفی را تامین می کند.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور تصریح کرد: در حال حاضر کلیه مناطق ۲۲ گانه تهران بنزین یورو ۴ توزیع می شود اما برای مدتی محدود در حومه تهران از بنزین یورو ۲ استفاده می شود تا بتوانیم بنزین یورو ۴ را برای تعطیلات عید ذخیره کنیم.

حاج محمدرضا خاطر نشان کرد: هدف تلاش شرکت حمل و پخش این است که وضعیت هوای تهران را با توزیع بنزین یورو ۴ بتوان ثابت نگه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *