جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بارش برف و باران در محور دماوند - فیروزکوه

پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 352702
فرمانده پلیس‌‌ راه دماوند- فیروزکوه، از بارش برف و باران در محور دماوند به فیروزکوه و ترافیک سنگین به سمت تهران خبر داد.
به گزارش جهان، حمید رنجبرگل‌افشانی امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه از صبح امروز بارش برف و باران در جاده دماوند- فیروزکوه شدت گرفته است، اظهار کرد: ماموران پلیس‌راه هم‌چنان در محور دماوند به فیروزکوه حضور دارند.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران از ساعت چهار بامداد امروز آغاز شده است، افزود: بارش برف و باران از صبح امروز شدیدتر شد.

فرمانده پلیس ‌راه دماوند- فیروزکوه اظهار داشت: در نقاط مختلف شاهد بارش برف و باران هستیم؛ در منطقه هشت بهشت دماوند بارندگی و در سیدآباد، سربندان و جابان بارش برف گزارش شده است.

رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه تا این لحظه مشکل خاصی در ‌راه دماوند- فیروزکوه به وجود نیامده است، گفت: جاده‌ها خیس و لغزنده است و از این رو، رانندگان باید با احتیاط رانندگی کرده و به دستورات مأموران راهور توجه داشته باشند.

وی به همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان اشاره کرد و افزود: همکاری ادارت و دستگاه‌ها در این موقعیت بسیار خوب و تأثیرگذار است.

فرمانده پلیس‌‌راه دماوند- فیروزکوه با اشاره به وضع ترافیکی جاده‌ها تصریح کرد: میزان ترافیک به سمت تهران نسبت به جاده‌های مواصلاتی به استان مازندران سنگین‌تر است.

رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه حادثه‌ای در این محور نداشتیم، افزود: خوشبختانه حادثه‌ای که منجر به فوت و مجروحیت شود، رخ نداده است.

فرمانده پلیس‌‌راه دماوند- فیروزکوه از ممنوعیت تردد تریلر و کامیون تا ۱۶ فروردین ماه در این جاده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *