چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات بخشنامه جدید خودرویی گمرک

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 372601
گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به ناظرین، مدیران کل و گمرکات اجرایی کشور خواستار تعیین ارزش گمرکی خودروهای وارداتی لوکس بی ام و و رنو فلوئنس دنده معمولي شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، گمرک ایران در بخشنامه ای به ناظرين، مديران كل و مديران گمركات اجرائي کشور درباره ارسال پرايس ليست خودروهاي سواري BMW مدل ۲۰۱۵ اعلام کرد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۴۳ مورخ ۹۳.۰۴.۲۴ كميته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرايس خودروهاي سواري BMW سال ۲۰۱۵ ساخت آلمان ارسال می شود.

مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري خودروهاي وارداتي مربوطه باتوجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد. ضمنا براي خودروهاي توليد در سال ۲۰۱۵ در صورت تغييرات قيمت پس از بررسي در كميته خودرو متعاقبا ابلاغ خواهد شد.

همچنین در بخشنامه دیگری درباره اعلام ارزش سواري رنو فلوئنس دنده معمولي cc۲۰۰۰ سال ۲۰۱۴ اعلام شد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۴۲ مورخ ۹۳.۰۴.۱۷ كميته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواري رنو فلوئنس دنده معمولي با حجم موتور cc۲۰۰۰ سال ۲۰۱۴ ساخت كره جنوبي، معادل نه هزار يورو (۹۰۰۰) تعيين مي می شود.

مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري وارداتي مربوطه باتوجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رنو ساخت كره جنوبى؟!!