جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

عامل بدبختی از نگاه ناطق نوری

چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 432208
رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با تأکید بر لزوم عبرت‌گیری از پیشینیان به سرنوشت قوم بنی‌اسرائیل تأکید کرد و گفت: شکسته‌ شدن وحدت و همدلی، عامل بدبختی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که با حضور پرشور عاشقان آل‌الله، معاون اول رئیس جمهور و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) به پیشگاه امام عصر (عج) اظهار داشت: شکسته‌شدن وحدت همدلی عامل بدبختی است.

وی، شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به ملت خداجوی ایران اسلامی و عزاداران آن بزرگوار و شب زند‌ه‌داران تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای امام راحل، شهدا علو درجات را خواستار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با سرنوشت انسان‌‌ها و خوشبختی و بدبختی آن‌ها سخن به میان آورد و به عزت و ذلت انسان‌ها از منظر قرآن و امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) اشاره کرد.

ناطق نوری، شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را شب قرآن و شب امام علی (ع) دانست و عنوان کرد: هیچ ملت، امت و انسانی بی‌جهت عزیز و بی‌دلیل ذلیل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: آنچه که از قرآن کریم و گفتار معصومین(ع) استفاده می‌شود آن است که عامل اصلی عزت‌ها و ذلت‌ها خود انسان‌ها و خود ملت‌ها هستند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هیچ ملت و انسانی بی‌جهات بالا نمی‌رود و بی‌دلیل هم سقوط نمی‌کند تبیین کرد: هیچ‌کس بی‌جهت عزیز و بی‌جهت ذلیل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهان براساس قانون علت و معلول حاکم است، متذکر شد: علت و معلول بر همه جای دنیا حاکم است.

به گزارش فارس، مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشکوه مردم برگزار شد.

مراسم شب قدر و عزاداری سالروز شهادت اسوه عدالت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در حرم امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، اعضای بیت شریف امام راحل، مسئولان نظام، علما و روحانیون، شخصیت‌های سیاسی و جمع کثیری از مردم که در صحن حرم و اطراف آن حضور یافته بودند، برگزار شد.

در این مراسم پس از مراسم عزاداری و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام به ایراد سخن پرداخت و در پایان مراسم احیاء توسط وی برگزار شد.

آیات سید محمد موسوی بجنوردی و شیخ حسن صانعی، حجج اسلام سید علی خمینی، مرتضی اشراقی، محمدعلی انصاری، سید سراج الدین موسوی، سید محمود دعایی، قدرت الله علیخانی، محمدعلی رحمانی، محمدعلی جماعتی و شخصیتهایی همچون دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مهندس علی اشراقی، حمید انصاری، جواد امام، مهدی خزعلی و ... در مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم امام حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
ترکیب حاضرین خیلی جالبه !واقعا اقایون فکر نمیکنن چرا حاضرین در این نوع از مجالس صرفا از یک جناح و طیف خاص سیاسی هستند
اینایی که دم میزنند از عدم مصادره جایگاه رهبری توسط عده ای چرا امام راحل بزرگوار رو مصادره کرده اند شاید از نظر اقایون تنها اونان که میدونند تفکرات و عقاید و راه امام چه بوده !!کاملا در اشتباهند!!
جسی
نسبت ناطق نوری را با صانعی و علیخانی و ۰۰۰ را نمی فهمم ! کدام عوض شدند چرا عوض شدند ۰۰۰ والله اعلم
سخنرانیش پرمغز بود خخخ
ساسانی
دکتر اسحاق جهانگیری؟؟؟؟؟؟ میشه بگین دکترای چی داره و از کدوم دانشگاه گرفته؟