شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۵

بلای جان صهیونیست‌ها+عکس

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 373105
گنبدی که با موشک های ۵۰ هزار دلاری، بنا بود آرامش شبانه‌ی صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی تامین کند، امروز نمی تواند جلوی آژیرهای پی در پی و کابوس آفرین را در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، نمایی که پیش رو دارید،شام‌گاه ۲ مرداد ۱۳۹۳، در «باریکه‌ی غزه» به ثیت رسیده است.


خطوط نورانی که در عکس دیده می شوند، ردی از پرتاب چهار فروند موشکِ مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات وحشیانه ی ارتش صهیونیستی به «غزه» است. موشک هایی نه چندان قدرتمند و گران‌قیمت (و غالبا دست ساز)، که عملا سامانه‌ی ۵۰ میلیون دلاری «گنبدِآهنی» را به سخره گرفته و مفتضح کرده است. گنبدی که با موشک های ۵۰ هزار دلاری، بنا بود آرامش شبانه‌ی صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی تامین کند، امروز نمی تواند جلوی آژیرهای پی در پی و کابوس آفرین را در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
نصر من الله و فتح قریب...
محسن
Iran, Islamic Republic of
قرآن هم منفی زدن داره "نوع بشر"!
mohamad
موشك جواب موشك
Hamid
کاش انقدر ساده لوحانه مطلب نمی نوشتید.
دشمن را نباید دست کم گرفت.
باید ایران راههایی برای مقابله با این گنبد پوشالی پیدا کند.
zahra
دوست عزیز مطلب ساده لوحانه نیست مقایسه ای بین یک توانایی موشکی ساده با تکنولوِ ژی وهزینه پایین در مقابل آن یک سپر دفاعی پرهزینه و کمتر کارآمد!
البته ایران ومحور مقاومت باید تلاش کنند توانای خود راتا حدی ارتقا بدهند که حتی یک موشک را دشمن نتواند رهگیری و نابود کند!
حالا در این وضع غزه وفجایع هر روزه در آن این بهتر از دست خالی جنگیدنه! ان شاءالله خون بر شمشیر پیروز است