جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
عماد افروغ:

دوقطبی هاشمی‌ـ‌احمدی نژاد تصنعی است

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 287804
بین دولت سازندگی و دولت مستقر در سیاست های پراگماتیستی و عمل گرایانه و بی توجهی به مشورت تفاوتی ندیده ام و این قطبیت را تصنعی می دانم.
دوقطبی هاشمی‌ـ‌احمدی نژاد تصنعی است
به گزارش جهان، عماد افروغ استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سؤال که فکر می کنید تعدد نامزد ها در عرصه انتخابات به نفع فضای سیاسی کشور است، یا حضور نامزدهای جدی و محدود که رقابت نزدیکی دارند، اظهار داشت: مهم تعداد نیست، چرا که حتی در نظام حزبی نیز باید جریانات و اشخاص حاضر در صحنه، معرف سلایق مختلف و بالفعل جامعه باشند و واقعیت طیف گونه جامعه را بازتاب دهند.

عماد افروغ می گوید: بین دولت سازندگی و دولت مستقر در سیاست های پراگماتیستی و عمل گرایانه و بی توجهی به مشورت تفاوتی ندیده ام و این قطبیت را تصنعی می دانم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حضور شخص مورد نظر ریاست جمهور می تواند معرف همان جریان سوم باشد، تاکید کرد: او به هیچ وجه نمی تواند معرف جریان سوم باشد و شخصاً هیچ گاه بین او و سیاست ها و رفتارهایش با جریان طرفدار دولت و به اصطلاح مقابل او تفاوتی در عمل ندیده ام.

این نماینده سابق مجلس هفتم گفت: جامعه ما نه خصلت قطبیت شده گی اقتصادی سرمایه داری و نه قطبی شده گی سیاسی نظام های سوسیالیستی را دارد. اگر امروز جلوی واقعیت طیف گونه جامعه را بگیریم، جامعه را با بحران عقلانیت و بی توجهی به شرایط و واقعیت اجتماعی مواجهه ساخته ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *