جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین خبرها از سلامت محمد تقی‌ فهیم

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 397109
محمد تقی فهیم منتقد سینما و مستندساز دو روز قبل در یک سانحه رانندگی در سفر به شهرستان تربت حیدریه از ناحیه گردن دچار آسیب شد و در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شده است.
به گزارش جهان آرش فهیم در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: دو روز قبل پدرم به همراه مادرم برای تهیه فیلمی مستند عازم شهرستان تربت حیدریه بود که به دلیل لغزنده بودن جاده خودرو واژگون می‌شود. خوشبختانه مادرم به صورت سرپایی مداوا شد و پدرم نیز در هوشیاری کامل است و به دلیل آسیب دیدگی مهره‌های گردن قرار است شنبه و یکشنبه دو عمل جراحی داشته باشد.

وی همچنین در خصوص بازگشت این منتقد سینمایی به بیمارستانی در تهران گفت: بدلیل آسیبی که به گردن پدر وارد شده است امکان انتقال به تهران وجود نداشت. ضمن اینکه بیمارستان امام حسین(ع) امکانات و رسیدگی مناسبی را دارد.

در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور پاسداشت تلاش‌های ماندگار محمد تقی فهیم در عرصه مستند سازی و نقد سینمایی، از وی تقدیر شد.

محمدتقی فهیم متولد ۱۳۳۵ تربت حیدریه است. وی با بیش از ۳۰ سال حضور مستمر در عرصه مطبوعات کشور، فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او عضو آکادمی و عضو شورای عالی حل اختلاف خانه سینما، مسئول صفحه سینمایی روزنامه کیهان، معاون ارزشیابی و سردبیر نشریه روزانه بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان، عضو شورای مرکزی و نایب رئیس انجمن منتقدان نویسندگان سینمای ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *