پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۲
۱۲۵
اعلام موضع غیر علنی دیگر برای بازگشت به صحنه سیاسی

نظر خاتمی درباره «مردم خداجو» عوض شد!

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 357103
سید محمد خاتمی با اشاره به بی‌حرمتی به روز عاشورا و پاره کردن عکس امام خمینی(ره) گفت: ما در برخورد با این دو موضوع اشتباه کردیم.
نظر خاتمی درباره «مردم خداجو» عوض شد!
به گزارش جهان، سید محمد خاتمی در جمع برخی از اصلاح طلبان افزود: موسوی هم اشتباه کرد که آمد و کسانی که پرچم‌های امام حسین(ع) را روز عاشورا آتش زدند و عکس امام را پاره کردند، مردمی خداجو معرفی کرد. ما نباید سکوت می‌کردیم. ما و موسوی باید اعلام موضع می‌کردیم. خیلی از این‌ها بهایی و منافق بودند و از فضا سوءاستفاده کردند و دنبال اهداف خودشان بودند. جامعه ایران نمی‌پذیرد که یک عده خداجو! بیایند و به امام حسین(ع) توهین کنند. مگر منافق خداجوست؟ همه اشتباه کردیم. مجمع روحانیون هم اشتباه کرد که در این زمینه سکوت کرد.

گفتنی است خاتمی چند ماه پیش در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید، چرا شما از سال ۸۸ تا کنون، علیه فتنه و اقدامات فتنه گران موضع نگرفتید؟ پاسخ داد: من رهبر یک جریان هستم؛ از جانبازی که در زندان است (اشاره به یکی از فتنه گران بازداشت شده) تا رقاصه های آمریکا در گروه ما هستند و باید حواسم به همه آنها باشد.

تلاش خاتمی برای وساطت برخی علما با هدف بازگشت به صحنه سیاسی


همچنین خبرنگار جهان مطلع شد که وی در جلسه ای دیکر گفته ‌است: بعد از سال ۸۸ بنای ما بر سازش و تعامل با نظام بود، اما چه کسی باید واسطه ما و رهبری می‌شد؟

وی با گلایه از عدم وساطت آقایان هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی افزود: هاشمی و سید حسن هم معلوم نیست چه‌ کار می‌کنند! و معلوم نیست که نظام، همه آن‌ها را تحویل بگیرد که واسطه شوند. بقیه هم که نامردی می‌کنند و گزارش غلط می‌دهند. من به برخی از آقایان در قم گفتم که واسطه شوید، اما نیامدند. الآن باید برویم و آدم‌های مرضی‌الطرفینی بیاوریم که واسطه شوند. مانند آقایان شبیری زنجانی، امامی کاشانی، جوادی آملی و... تا ما مسائل خود را با نظام حل کنیم. این‌ها میانه رو هستند و وجهه دارند.

خاتمی با متهم کردن برخی به «برنامه‌ریزی دقیق» برای جلوگیری از نزدیک شدن او به رهبر انقلاب گفت: باید با روحانیت کار کنیم. در میان روحانیت هم علاقه‌مند به جریان اصلاحات زیاد است، اما نتوانسته‌ایم از این فضا استفاده کنیم. سراغ آن‌ها نرفتیم، این ضعف ما بود.

خاتمی افزوده ‌است: جامعه روحانیت مبارز را ببینید؛ رفتند و جامعه وعاظ را تشکیل دادند. اما ما نتوانستیم. ما فاصله خودمان را با مردم و روحانیت کم نکردیم و نتوانستیم یک رابطه خوب برقرار کنیم.

وی گفته ‌است که باید کارگروهی تشکیل شود و پیشنهاد‌هایی که مطرح می‌شود را به مرحله عمل برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
...
آقای لیسانس فلسفه دقت کن من به تو علاقه مند نیستم ولی دقت کن
دقت کن که حداقل برای اون دنیا به اعماق... نری
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال مهندس توهم که اتحادیه اروپا در کنار درخواست آزادی همجنس بازی در خواست آزادی این دو خائن وطن فروش هم مطرح کردن .
مرگ بر فتنه گر
جناب فتنه گر ، مردم در 9 دی تفاله شما را دور ریختن ، چرا آن موقع از نظام دفاع نکردید ؟ حالا که سرتان به سنگ خورد این حرف ها را می زنید ؟
دوباره با نیرنگ و دروغ و ریا می خواهید به نظام برگردید تا دوباره خیانت کنید ؟
کور خواندید فتنه گران خائن.
Iran, Islamic Republic of
نخیر سر اینها به سنگ نمیخوره ...اینها همه سناریوی جدید و خدعه جدیده
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه والله با روي كار آمدن دولت...
Iran, Islamic Republic of
کی مجازات می شه نمی دونم
خوانین
Iran, Islamic Republic of
خاتمی عشق منه.
سید احمدخاتمی عشق منم هست
United States
باهم محشور شید انشاالله!
اسما شباهت داشت اشتباهی منفی زدم.
گیرم که فرض محال به نظام برگشتید ...پاسخ آنهمه خون ریخته شده و ضرری که به کشور زدید چه می شود ؟
آنموقع نمی دانستید که با منافقین همپیاله شدید ؟
برای اتحادیه اروپا ارزش ..... به اندازه ارزش همجنس بازهای کثیف است.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم بوعلی سیناست که میگه اگر یک اشتباه کردی و به اون اعتراف کردی می شود یک اشتباه ولی اگر برای جبران این اشتباه به هزار تا دروغ بافتی می شود هزارو یک اشتباه .
البته اگر این کار شما رو بشه اشتباه گذاشت .
شما همش دروغ گفتید و هزاران جوان ساده رو گول زدید و الان که هر روز اعترافات شما بیشتر میشه این گروه جون ،دیگه روی این رو ندارن که بگن گول خوردن و این ها هم هر روز دارن به اشتباهاتشون می افزایند و از هزار و یک اشتباه هم گذشته.
از بيرجند
United States
به نظرم اگه خاتمي بياد تو تلويزيون معذرت خواهي كنه از مقام معظم رهبري ومردم ممكنه مردم اونو ببخشند البته اگه از صميم قلب توبه كنه خدا حتماً ميبخشدش ولي نباس انتظار داشته باشه بين او وكساني كه زندان كشيدن وحتي تو ادارهاي پست كارشناسي بهشون نميدن نظام فرق ميذاره.قطعاًً براي تنوير افكار عمومي ونااميدي دشمنان كارخوبيه كه حتماً بايد انجام بده انشالله خدا هم ببخشدش ولي انتظار مسئوليت در نظام را نبايد داشته باشه.
به نظرم همین که نظام به اونها رحم کرد از سرشون هم زیاد بود ، برگشت اینها یعنی خیانت مجدد ...
Iran, Islamic Republic of
ولی اینا مگه قدرشناسن؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بايد بياد و طي يك مصاحبه آننچه بين او و جرج سوروس و ملك عبدالله گذشته صاف و پوست كنده بدون كم كاست براي مردم توضيح بده شايد مردم توبه اش را بپذيرند .
Iran, Islamic Republic of
نظر خاتمی چه اهمیتی برای مردم داره که تیترش می کنید؟!!! اغلیت اصلاح طلبا اونقدر سایت روزنامه دارن که بخوان از خاتمی تیتر بزنن!!!!کل اصلاح طلبا یا تو روزنامه ها یا تو سایتا کار می کنن!!!
احتما همینشم افتخاریه
....
Iran, Islamic Republic of
شما علی الحساب ...
سعید
این نقل قولها بنظر واقعی نمی آید
Iran, Islamic Republic of
آقای لیسانس فلسفه شما هزاران تا اشتباه کردیدولی چون آی کیوی شماها خیلی پایین هست تا حالا فقط این دوتاشو فهمیدید فکر کنم تا سی چهل سال دیگه اگه عمری بدنیا بود چندین تای دیگر را هم بفهمید
Iran, Islamic Republic of
راستی از جرج سوروس چه خبرررررررررررررر؟؟؟.
شما فقط در یک حالت می تونید به سیاست برگردید اونم اینکه سران فتنه من جمله شما به مجازات اعدام که مجازات حداقلیست برسند
حالا دیگه آقای خاتمی می دونید روز عاشورا چند نفر کشته شدن میدونید یک نفر نابینا شد می دونید یک نفر رو لخت کردن میدونید محل کار چند نفر از بین رفت کسی که سکوت می کنه در برابر یک روند غلط شریک در اون روند غلط به قدرت رسیدن موسوی به چه قیمتی به قیمت تبریک در روز انتخابات قبل از پایان رای گیری به قیمت اینکه موسوی بگه خودش رای آورده و اگر نتیجه غیر از این باشه حتما تقلب شده به قیمت تهمت تهمت اینکه زن موسوی بگه من لرم موسوی میشه داماد لرستان موسوی آذرباییجانی و میشه بچه آذرباییجان اونجاها رای بیشتر با احمدی نژاد بوده پس تقلب شده موسوی و زنش چند ساله که تهران نشینن چند بار به اونجایی که بچه و دامادشون بودن سر زدن
اکبر
عکس این فتنه گر وطن فروش رو برارید از این سایت انقلابی و اسلامی اینجا جای خناسان و منافقین خاءن و وطن فروش نیست
حتى از عكس اين سيد عزبز هم ميترسيد...
البته سید مریض نه عزیز
مریز عزیذ فتنه گر
خاتمی نمونه بارز یک منا...
ما که مثل شما مریض نیستیم
تو اینطوری فکر کن جانم.بزار دلت خوش باشه!
سیادت وروحانیت به پیشوند ولباس نیست.به مشی ومنش است که این بنده خدا بیشتر به منافقین شبیه است.
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این نظر کاش می تونستم هزار تا مثبت بدم
سید رضا
خوبه نمی تونی هزار تانظر بدی وگرنه دوباره توهم برتون میداشت فکر می کردید هزار نفرید.
ریپ
Iran, Islamic Republic of
نمیترسیم حالمان بهم میخورد وقتی اورا می بینیم تمام جنایات و خیانتهای چندین سال گذشته جلو چشمانمان زنده میشود مرگ بر تمام وطن فروشها
United States
خب ادم از لولو میترسه
محمد
نمی ترسیم، متنفریم
از عکسشم هم مثل کاراش متنفریم
مورچه چیه که بخواد کله پاچش باشه
اخبار محافل خصوصى رو آقا جهان خوب شنود ميكنه ها...
صفر سوخته سرائی اصل
Iran, Islamic Republic of
با شال سبز سیدی و به بهانه اون هشت ماه مملکت رو بهم ریختن اونوقت انتظار دارن کسی بهشون نمی گفت بالای چشاتون ابروست
فقط اون 8 ماه نبود بخاطر جنجالهایی که به پا کردن غربیا اعلام کردن دولت ایران رو قبول ندارن روی موضوع هسته ای فشار بیشتری آوردن سال 90 تحریمهای فلج کننده رو اعمال کردن از 90 به بعد هم شاهد بودیم چند نفر بخاطر تحریم تعدیل شدن چطور تورم فراگیر شد ضمن اینکه احمدی نژاد هم از 88 دیگه نتونست مثل 4 سال اولش کار کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
صحت خواب آقای خاتمی !!!!چراحالابعدازگذشت این همه مدت .البته اگرخبردست باشداینهم تاکتیکی است برای رسیدن به هدف .
حالا جدا از این مباحث یکی بگه چرا این حرفارو تو محافل خصوصی می زنه؟
Latvia
چون قبول نداره که اصلش اشتباه بوده، فقط معتقده که برخورد آنها با این رفتار اشتباه بوده. در واقع داره میگه اینجا با حمایت از اینها نفاق ما رو شد و همه فهمیدند پس اشتباه بود.
در محافل خصوصی دارند رفتار گذشته را آنالیز میکنند تا دوباره مرتکب آن نشوند.
ساعت خواب رئیس جمهور اسبقی که در زمان شما شدیم محور شرارت کدخدا
United States
مرگ بر آمریکا
اولاٌ خاتمی یکی از سران فتنه است که باید جوابگوی خونهای به ناحق ریتخته شده جوانان این مرز و بوم بوده و در ثانی با ضربه میلیاردی که به بیت المال ملت زده باید جوابگو باشد. خاتمی یک منافق است. و منافق از دید امام راحل از کفار بدترند.
سلمان
از خدا بترسید شما که مثلا مسلمان هستید از خدا بترسید چرا دروغ مینویسیدواقعا هدفتون چیه چیو فدای چی میکنید چه نفعی توی این همه دروغ براتون هست تا کی اخلاق رو فدای سیاست خواهید کرد.
United States
بابا چیه انقدر جلز و ولز می کنی نکنه تو هم با خاتمی هم خط بودی اگر خیلی حالت خوب نیست آب بریز
Iran, Islamic Republic of
بابا اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
هم من هم خیلیای دیگه اشتباه مثبت دادند
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
از ایشان بپرسید تنها موضعگیری در خصوص این روز درست نبود یا کل موضعگیری آنها در ایام فتنه درست نبود این روز اوج فتنه بود والا رویدادهای قبل از روز عاشورا نیز همگی ناپسند بود ولی بازرنگی دارند همه مواضع خود را تطهیر می کنند تا بگویند فقط موضعگیری در خصوص این روز بد بوده است
خاتمی سکوت!
نوبخت ازقائمشهر
خاتمی سکوتش هم فریاد است.ودوست داشتنی،چه نعمتیست این مرد برای مردم ایران وجهان،خدانگهدارش
United States
معلومه الان حسابی گرده نخود زدی که این سوروس رو قلوچ می بینی !
خاتمی رو عشق است
بابا اینکه داره میگه سبزک ها منافقین بودن بعد تو داری مجیز می گی ؟
اکبر
عاشق باش و با این عشق برو ایتالیا با دختر مردم دست بده
بیدار
آقای خاتمی از حر کربلا یاد بگیرد وقتی که دید اشتباه کرد ،مردانه آمد جلوی ولی زمانش زانو زد وطلب بخشش کرد وبرای جبران خطا رفت واولین شهید کربلا شد ،آقای خاتمی بیا وامروز حرانه عمل کن و واقعیت فتنه 88 را بازگو کن ،شاید بخاطر همین آزادگی ،خداوند توفیق شهادت را نصیبت کند وعده زیادی از مردم که مردد بین حق وباطل هستند به جرگه وجبهه حق برگردند وآتش روز قیامت ویک پا نگهداشتن پیش امام راحل را درک نکنند.
Iran, Islamic Republic of
حر در زمان مناسب توبه کرد.خاتمی بعد از خاتمه غائله یکی به نعل و یکی به میخ می زند!
batista
درود بر خاتمی درود بر روحانی‎ ‎
batista جو گیر نشو روزی صد در صد این حرفت پشیمان می شوی.
منبع خبرتون اصلا قابل اطمینان نیست.
Iran, Islamic Republic of
با حرف گربه سیاه بارون نمیاد
حسام
با سلام
اگر اينگونه سخن گفتيد درست است تنها اشتباه شما اين است كه خود را از جريانهاي سياسي منحرف داخل و خارج جدا نكرديد . .. اللهم عجل لوليك الفرج
شکوفه
من رهبر یک جریان هستم؛ از جانبازی که در زندان است (اشاره به یکی از فتنه گران بازداشت شده) تا رقاصه های آمریکا در گروه ما هستند و باید حواسم به همه آنها باشد........شرم اوره که یه روحانی سید رهبر یه رقاصه در امریکا باشه!تازه حواسش هم یهشون هست!اخرالزمانه..........
رضا
موسوی کاراش از روی بی عقلی بود ولی از این خاتمی ...
سید جواد
خواص بی بصیرت سابق،حامیان فتنه ی حاضر...
حامد
آقای خاتمی نزدیک شدن به رهبری کار سختی نیست. شما هم مانند مردم باشید. به رأی مردم احترام بگذارید. به اشتباه خود در فتنه 88 و آشوب گری و ادعای تقلب اعتراف کنید. بر فصل الخطاب بودن رهبری تأکید کنید. نیازی به واسطه هم نیست. مثل تک تک مردم.
هاشم
Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی شما کلا اشتباهی هستین . از ریاست جمهوری اشتباهی بودی تا الان . همش که میگید اشتباه کردی پس کی درست کردی بابا جان
.... بنازم به این اطلاع رسانی شفاف ؟؟؟!!!
منم بنازم به روی بعضی از این فتنه گرا و حامیاش
محمد
رو نمیخواد! چون خواست واحترام مردمی پشت ایشونه ماندگارند
United States
خواست مردمی یعنی شما 7درصدی ها ؟
Iran, Islamic Republic of
دوره فتنه گری این منافقا گذشته
اگه سر فتنه ایشونه ماافتخارمون اینه که پشت سر ایشونیم!
United States
خب افتخار کن تا جونت درآد
آواره
.... اى كاش ميشد رسماً نظر ملت ايران رو نسبت به خاتمى استعلام كرد اونوقت مشخص ميشد ...
نظر مردم همان بود که اینها رو در 9 دی به زباله دان ریختن.
محمد
منظورت احیانا 9دی92که نیست!
United States
کسی با توی 7 درصدی کاری نداره دور شو !
منظورش انتخابات است.ميبينين كه هر چه اشاره كند همان است.طرفدار روحاني شد كه تمام اصولي گراها به اندازش راي نياوردن.بپذيريد كه دنيا و ايران طرفدار خاتمي اند
اقا سلام
منبع این گزارش و وقت جلسه کجا بوده را درج کنید اخه این که فقط یه ادعا شد که
... نه خاتمی نه میر حسین عکس امام پاره کن نیستند ...
نوبخت ازقائمشهر
چقدر اینمرد صادق و باصفا،کلام میگوید که تحریف کنندگان هم نمیتوانند سخن ایشان راخیلی منفی جلوه دهندو مجبور میشوند تخیل بزنند.زنده باد روح بلند این بزرگ مرد ایران زمین
کذاب فتنه گر
اینجور که پیداست هم تو توهم زدی هم اون سرورت ...
ماهمه شیفته مرام ایشانیم،خدانگهدار این مرد بزرگ باشد
United States
آره مرام ایشون همون سطل زباله است !
مرگ بر منافق
لعن علی عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میر حسین
ع ا صدیق
با سلام الان هم در اشتباه است کسی که با لباس پیامبر رهبر گروهی است که رقاص و منافق و ... در آن است ، نمیدانم چطور جرات کرده این حرف را بزند و بگوید که ما اشتباه کردیم . آیا رقاص ها و ... از اینها نا امید شده اند که اگر چنین باشد یقینا مردم خوب و فهیم اطلا به شما اعتماد نمیکنند و ندارند . شما باید بروید با رقاص ها و... محشور شوید .
...
سر تا ته حرف مشخص است که موضع پشیمانی نیست موضوع این است که دوباره میخواهند در نظام جای پا باز کنند.
سعيد110
يعني مابقي درست بود و از همه مهمتر درستر خواهد بود!
United States
....برا سرکیسه کردن....
احسان
هم چی حق به جانب و سر به زیر آومده جلو که هرکی گذشته و سوابق خیانت ها و جرائم این آقا رو نشناسه فکر میکنه یک مظلوم حقیقی است....

رهبر معظم انقلاب که همیشه با افراد راه اومده

آقا آنقدر آقاست که بارها بعد از فتنه 88 اعلام کرد بیاید و از گذشته توبه کنید (البته توبه حقیقی و نماد توبه حقیقی، پشیمانی از گذشته و جبران خطای گذشته و تکرار نکردن خطاهاست)

اما این به اصطلاح آقایون همچی به خود می نازیدند و به کار چهارتا منافق و بهایی و سلطنت طلب همچی افتخار می کردند که گویی اصلا در این کشور زندگی نمی کنند و جمعیت 35 میلیونی 9 دی 1388 را ندیده اند

در کل، اول که باید از خدا و حضرت امام زمان.عج به خاطر این همه خسارت و هجمه به تشیع عذرخواهی و پوزش بخواهید

و بعد از آن از مردم عزیز و صبور ایران زمین و بعد برای نشانه این صحت پیش رهبر عزیز انقلاب بروند و اگر ایشان دست تایید زدند میشه با شما راه اومد و الا مطمئنا قابل بخشش نیست....


این بود پیغام مردم مسلمان ایران زمین به استثنای عده ای معدود و محدود مثل همون 3 درصدی که از دولت حسن روحانی حمایت کردن و از گرفتن یارنه انصراف دادن ونه بیشتر
غفاری
کسی که رهبری یک جریان را دارد و در آن جانبازی تا رقاصه ها عضو هستند . باید هم رئیس جمهور منتخب شان بگوید هنرمند متعهد و غیر متعهد نداریم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
محبوب قلوب خاتمی ،خدا کسانی راکه به خاطر مقاصد دنیوی به خاتمی توهین می کنند به راه راست هدایت کند ...
United States
چه قلوب مریض و سیاهی !
ali
Iran, Islamic Republic of
خاتمی توعزیزی تا وقتی با .... سازش نکنی
Iran, Islamic Republic of
تا رقاصه هاي آمريکا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشمتان روشن تررررر
محمد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی...خاله زنک بازی تو چه وقت میخواد تموم بشه ؟
بی غیرتی هم حدی داره ...
یک عکس را چند نفر پاره میکند تنها یک نفر توهین کنندگان....
جلال
Iran, Islamic Republic of
....
آنوقت آدمهای زحمت کشی در ایران هستند که برای نان شب خود نه می توانند درس بخوانند و نه
زندگی مرفه ای دارند
ابطحی چت باز
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و برادرش آنقدر از این انقلاب برای خود ثروت اندوخته اند که نوه و نتیجه هاشون هم
تا آخر عمر بخورند باز هم ثروتشون تموم نمیشه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه فك كنم نصف بانك... مال اينهاست ؟؟؟!
...
اتفاقا بر عکس اینه که میگی میدونی چقدر احمدی نژاد دنبال تخلف تو این دولت گشت واسه ضایع کردن خاتمی ولی بگو دریغ از یه مورد ............. واقعا متاسفم که افراط هم کورتون کرده هم ناشنوا
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
پدر ما آیت اله خاتمی مرد خدا بود ولی من و برادرم/.....
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
محمد خاتمی آبروی روحانیت را برده است
باید خلع لباسش کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اگه کم بیاره مثل سید ابوالحسن بنی صدر
....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ختم .... در ایران است
وطنخواه
Iran, Islamic Republic of
چرا فرمانده فتنه 88 ( خاتمی ) آزاد است ؟
Iran, Islamic Republic of
....
تو خیانت کردی و دنبال واسطه می گردی که خیانتت را نادیده بگیرند ؟!
تو اگه به قانون احترام می زاشتی الان محبوبیتت
از دکتر احمدی نژاد هم بالا تر بود
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که پس از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی
کم آوردند همانهای هستند که قدمی برای دفاع از وطن و ناموس کشور ایران بر نداشتند.
قابل توجه خاتمی وطن فروش و برادر بی..
Iran, Islamic Republic of
اگه سر همه رو بخوای شیره بمالی سر من یکی رو نمی تونی شیره بمالی
Iran, Islamic Republic of
ما اصولگرایان از فتنه گران نفرت و وحشت داریم.
United States
نفرت داریم اما هیچ وحشتی از این مزدوران 7 درصدی نداریم . چون اونها رو مردم در 9 دی به زباله دان ریختن .
ایرانی
جناب خاتمی شما فقط یک راه بیشتر نداری توبه و بیزاری از فتنه88
همه چی نظرش عوض می شه
حسين
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتت كند.
به درک که عوض شد
می شه دلیلش رو بگید؟
m.r
آقای خاتمی یادمان هست سخنان پورشور شما را در جمع فتنه گران
یادمان هست از انهایی بودید که همان منافق ها را خداجو خواندید
یادمان هست ......
میخواهم بدانم شما اگر واقعا اشتباهات خود را قبول داشتید باید برای عذر خواهی از جنایات و خسارت هایی که به کشور وارد کردید دنبال واسطه میگشتید؟؟ یا اصل ماجرا این است که با دیدن بصیرت مردم خوب ما و نتیجه زشتی کارهایتان در دوران فتنه به دنبال مکری جدید برای برگشت به نظام هستید
ولی بدانید اب در هاون کوبیدن است.....