پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

پاسپورت سیدجلال هم ضبط شد!

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 424801
سیدجلال حسینی مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران که روز گذشته از قطر به ایران بازگشته تا در اردوی تیم‌ملی شرکت کند. در بدو ورود به فرودگاه امام ساعات دشواری را به دلیل بدهکاری مالیاتی پشت سر گذاشته است.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، این مدافع تیم الاهلی قطر که در سال های اخیر بازیکن ثابت تیم‌ملی بوده، بابت دو سال حضور در پرسپولیس مبلغی را به اداره مالیات بدهکار است و همین مساله باعث شده تا پاسپورت این بازیکن از سوی ماموران فرودگاه ضبط شود.

این در حالی است که پرداخت مالیات سیدجلال طبق قرارداد برعهده باشگاه پرسپولیس بوده که این باشگاه ازاین کار طفره رفته و بازیکن سابق خود را با دردسر مواجه کرده است. نکته دیگر اینکه بنابر توافق مسوولان تیم‌ملی با سازمان لیگ قرار بوده نامه ای از سوی سازمان لیگ به اداره مالیاتی برود تا با توجه به بندهای قرارداد حسینی با پرسپولیس مسوولیت این پرداخت از دوش وی برداشته شود اما این اقدام از سوی سازمان لیگ اتفاق نیفتاده تا حسینی در بازگشت به ایران حالا رسما ممنوع الخروج باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *