سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

لیبرمن: دفاع اسرائیل مقابل حزب‌الله نابود شد

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب: 404605
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی سخنانی با اشاره به رویدادهای روز گذشته در مزارع اشغالی شبعا گفت که بازدارندگی اسرائیل در قبال حزب‌الله نابود شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی سخنانی با انتقاد به عدم واکنش اسرائیل به حمله روز گذشته حزب‌الله به کاروان نظامیان اسرائیلی گفت: تصمیم برای خویشتنداری در قبال رویدادی که در مرزهای شمالی روی داد به بازدارندگی ما در قبال حزب‌الله آسیب می‌رساند.

وی افزود: بازدارندگی که بعد از جنگ دوم لبنان بدست آمد نابود شد چون حزب‌الله سیاست ما را در جنگ اخیر غزه مشاهده کرد.

جنوب لبنان و مزارع اشغالی شبعا روز گذشته شاهد حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان رژیم صهیونیستی بود.

در پی عملیات پیچیده امنیتی مقاومت لبنان علیه یک کاروان نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی، دست کم ۱۷صهیونیست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. در این حمله ۹ دستگاه خودروی نظامی این رژیم کاملا منهدم شد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه شماره یک خود، مسئولیت این عملیات را که در آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیدند، به عهده گرفت.

مقاومت لبنان اعلام کرد که "گردان شهدای قنیطره" ساعت ۱۱:۳۰ صبح بامداد روز گذشته یک کاروان نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند.

این در حالی است که بخش بازرسی ارتش اسرائیل اجازه داده تا خبر کشته شدن تنها دو نظامی اسرائیلی و مجروح شدن ۷ نفر دیگر در عملیات روز گذشته حزب‌الله در مزارع اشغالی شبعا منتشر شود.

شبکه ۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرمانده یک گروهان از تیپ جفعاتی در بین کشته شدگان حملات حزب‌الله به نظامیان اسرائیل در مزارع شبعا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *