پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
مهری هشدار داد:

باغداران به هشدار هواشناسی توجه کنند

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 421101
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اعلام هشدار برای احتمال بارش تگرگ گفت: باغداران به هشدارهای هواشناسی و جهادکشاورزی توجه کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کریم مهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد آذربایجان شرقی وجود دارد، افزود: هم اکنون در بسیاری از شهرهای استان شاهد بارش باران هستیم و ممکن است تگرگ نیز شروع به بارش کرده و به باغداران خسارت هایی وارد کند.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جوی ناپایدار در سه روز آینده خواهد داشت، ادامه داد: سامانه بارشی فعالی وارد استان شده و تداوم فعایت سامانه بارشی موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتاً شدید، رگبار باران و رعد و برق و کاهش دما می شود.

مهری با تاکید بر اینکه شدت بارش ها آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را به دنبال خواهد داشت، گفت: احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد استان دور از انتظار نیست.

وی به نصب و فعال کردن دستگاههای ضد تگرگ در شهرستان هایی که سیستم های ضد تگرگ دارند تاکید کرد و گفت: باید باغداران استان به هشدارهای هواشناسی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها در خصوص احتمال بارش تگرگ توجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *