جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

نشست وحدت اصولگرایان به میزبانی پایداری

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 431506
دبیرکل جبهه پایداری گفت: نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری برای رسیدن به وحدت حداکثری به میزبانی جبهه پایداری برگزار شد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جبهه متبوعش برای رسیدن به وحدت و انسجام زیر نظر جامعتین گفت: نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری سه شنبه هفته گذشته (۹ تیرماه) در دفتر این جبهه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حاضرین براساس چارچوب‌های توافق شده، برآن شدند تا ساز و کار حقوقی و سیاسی ائتلاف حداکثری هرچه سریعتر شکل گیرد.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه به دیدار با رئیس جامعه مدرسین اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار این سه تشکل سیاسی با رئیس جامعه مدرسین بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری پیش از این با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار کرده‌‌اند.
https://jahannews.com/vdcgzq9t3ak9wn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzq9t3ak9wn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *