پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نرگس آبیار

از چاپ و توزیع رمان‌ شیار ۱۴۳بی‌اطلاعم

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 398603
نرگس آبیار گفت: انتشارات سوره مهر هنوز به ما اطلاعی مبنی بر چاپ کتاب «شیار ۱۴۳» نداده است!
«نرگس آبیار» نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در گفت‌گو با خبرنگار سینمایی شبستان درباره کار سینمایی تازه‌اش بیان کرد: در حال حاضر در حال نوشتن یک فیلمنامه هستم که اجازه بدهید فعلاً نام آن را نگویم. این فیلمنامه را از یک رمان که خودم نوشتم ولی هنوز به چاپ نرسیده، اقتباس کردم.

وی در ادامه و وقتی خبرنگار شبستان از انتشار کتاب «شیار ۱۴۳» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این انتشارات هنوز به ما اطلاعی مبنی بر چاپ این کتاب نداده است!

بر اساس این گزارش، این اظهار بی‌اطلاعی نرگس آبیار از چاپ و توزیع کتاب «شیار ۱۴۳» در حالی است که خبر انتشار این کتاب توسط خبرگزاری منتسب به سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ ۲۹ آذرماه منتشر شده بود. در بخشی از متن این خبر نیز چنین آمده است:

کمتر از یک هفته پس از اعلام انتشار رمان «شیار ۱۴۳» نوشته نرگس آبیار، انتشارات سوره مهر این رمان را روانه بازار کتاب کرد.

این رمان که به روی جلد خود تصویری از مریلا زارعی بازیگر نقش الفت در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ را دارد با قیمت ۱۳ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *