پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۱

فیلم/ مستندی در رابطه با "عطاء الله مهاجرانی"

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 118801
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ بود فقط حیف که تلویزیون فقط یکی دو دفعه نشون میده .
بنظرم باید 200 بار پخش کنه که همه حتما ببینن
United States
فکر نمی کردم صدا و سیما انقدر ..... شده باشد
Iran, Islamic Republic of
از دولت انگلیس با آن مکاری در تعجبم 30 سال از این ضد انقلاب که خارج نشین شده چه طرفه بربسته " اینان تا در ایران جایگاهی داشته از توبره خورده اند و حالا از آخور آنها " .
Iran, Islamic Republic of
در این چند ماه اخیر و خصوصا چند هفته اخیر، صدا و سیما در رابطه با معرفی چهره واقعی فتنه گران و حامیان آنها واقعا خوب عمل کرده است و امیدوارم که این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
خدا قوت بچه های صدا و سیما
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از بچه های صدا و سیما فقط اینکه فیلم مستند در مورد میر حسین و موسوی خویینیها و مهدی هاشمی کی ساخته میشه؟ فقط خارج نشینها نیستن .....!!
Iran, Islamic Republic of
دست صدا و سیما درد نکند
Iran, Islamic Republic of
این آقا به دامان اربابان خودش بازگشته چون :
هرکسی کو دور ماند، از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش
جالبه آقای مسئول دفتر هم همين حرفها را در مورد اسرائيل زد. چطور كسي نسبت به اون موضع نميگيره يا صدا و سيماي بيطرف! واكنش نشون نميده؟ جالبه كه اون آقا اين حرفهاي نامربوط را در كشور بيگانه ميزنه ولي اين آقا همين حرفها را در كشور خودمون جلوي ميليونها مسلمان انقلابي ايراد مي فرمايند.كجاست آن سوزن و جوالدوز !؟!؟!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
كسي كه فساد اخلاقي و سياسي رو توأمان داره و با خيانت به اين مردم و اين نظام و اين مملكت داره اونور براي اسرائيلي ها خوش رقصي ميكنه، به نظرم ارزش نفرين و لعنت هم نداره ... اولئك كالانعام، بل هم اضل
Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف درست شده بود.
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر. نوجوان که بودم خیلی در مورد کتاب ضاله آیات شیطانی سلمان رشدیمرتد شنیده بودم اما هیچ نقدی بر اون بدستم نرسیده بود. یک روز کتابی با عنوان نقد توطئه آیات شیطانی بدستم رسید. از انتشارات اطلاعات و به قلم عطالله مهاجرانی. چاپ 21 بود. حالا تلویزیون تصاویر رشدی ملعون را با مهاجرانی خطاکرا در هم ادغام می کند و نشان می دهد....