پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

شرایط استفاده از سهمیه بسیج دانشگاه آزاد

سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 92600
مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان فعال را در کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان واجد شرایط که مایلند از سهمیه رزمندگان، جهادگر رزمنده یا بسیجی فعال در آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 استفاده کنند، باید به مراکز سپاه مراجعه و نسبت به درخواست استفاده از سهمیه و دریافت کد رهگیری 12 رقمی اقدام کنند بدیهی است درج کد رهگیری در بند 20 فرم ثبت نام اینترنتی الزامی است.

داوطلبان واجد شرایط استفاده از سهمیه بسیجی فعال، جهت برخورداری از این امتیاز به منظور پذیرش در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در حد ظرفیت مصوب سهمیه ها، باید 95 درصد نمره کل آخرین نفر پذیرفته شده عادی (بدون سهمیه) را کسب کنند.

کد رهگیری دریافتی از مراکز سپاه برای هر یک از آزمو ن ها مجزا است لذا متقاضیان با در اختیار داشتن کد رهگیری صادره جهت سایر آزمو نهای دانشگاه آزاد اسلامی و یا سازمان سنجش کشور امکان بهره مندی از امتیاز سهمیه در این آزمون را نخواهند داشت و لازم است بدین منظور کد جداگانه ای دریافت کنند.

آن دسته از داوطلبان واجد شرایط نیز که مایلند از سهمیه آزاده یا همسر و فرزند، همسر یا فرزند جانباز 25 درصد یا 49 درصد همسر یا فرزند جانباز 50 درصد به بالا، جانباز 25 درصد به بالا و یا شاهد استفاده کنند، جهت بهره مندی از سهمیه مصوب
مراحل تأیید سهمیه باید با مراجعه به سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراحل تأیید سهمیه خود را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری 12 رقمی آن را در بند 20 فرم اطلاعات فردی ثبت نام اینترنتی آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 89 وارد کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در دفترچه قید شده که فقط یک مرتبه می توان از سهمیه بسیج استفاده کرد یعنی من که 15 سال سابقه بسیجی دارم و در مقطع کارشناسی سال 80 از سهمیه استفاده کردم دیگر نمی توانم استفاده کنم لطفا راهنماییم بفرمائید
Iran, Islamic Republic of
من یک روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام کارشناس ارشد فراگیر پیام نور اقدام به دریافت کد رهگیری نمودم که ناحیه مقاومت بسیج علت تمام شدن مهلت ثبت نام به من کد رهگیری سهمیه بسیج نداد.این در حالیه که من در فرم اینترنتی بعنوانن بسیجی فعال فرم را پرکردم و الان فقط یه کد رهگیری میخوام تا در موقع اصلاح اطلاعات وارد کنم لطفا کمکم کنید