پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

دفاع رضا عنایتی از رفتار دیروزش

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 376201
رضا عنایتی با دفاع از رفتار دیروز خودش گفت: جواب فحاشی، فحاشی است!
به گزارش جهان، کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص درگیری لفظی‌اش با یکی از خبرنگاران ورزشی پس از اتمام بازی بیان کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا ما مشهدی‌ها علاقه زیادی به خودزنی داریم. وقتی مردم شاد هستند و با انرژی در حال خروج از ورزشگاه هستند کاری می‌کنیم که از لذت این شادی کم شود؛ متاسفانه بعضی از خبرنگاران مشهدی شیطنت می‌کنند.

وی ادامه داد: من چه در اوج عصبانیت بودم و چه در اوج خوشحالی همیشه پاسخ خبرنگاران را داده‌ام چون اعتقاد دارم این ارتباط دوطرفه است و به هر دوی ما کمک می‌کند اما نمی‌دانم چرا برخی با اینکه مشهد ۵ سال در لیگ برتر نبود دوست دارند تیم را وارد حاشیه کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: من از شما می‌پرسم چطور یک خبرنگار می‌تواند به مربی تیم جلوی ۳۰-۴۰ نفر آدم و دوربین‌های خبری فحش بدهد مگر ما آدم نیستیم. من اگر عنایتی هستم برای خودم هستم و آدمی نیستم که از حق خودم و تیمم بگذرم.

عنایتی تصریح کرد: اعتقاد دارم که با هر کسی باید مثل خودش صحبت کرد من با او به این شکل حرف زدم تا بداند که می‌شود با لحن خودش با وی صحبت کرد تا زمانی که این خبرنگار به مربی ما فحش نداده بود من اصلا وارد درگیری نشدم و پس از این اتفاق بود که جواب وی را دادم.

وی همچنین درباره بازی دیروز تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، دو تیم برای فوتبال به زمین آمده بودند و تمام توان خود را برای کسب ۳ امتیاز به کار گرفتند، بازیکنان ما هم بیش از آنچه در توان داشتند به کار گرفتند و خدا را شکر که به سه امتیاز بازی دست یافتند.

وی همچنین با اشاره به حضور تماشاچیان در ورزشگاه تصریح کرد: من این پیروزی را به نمایندگی از بازیکنان به مردم مشهد تقدیم می‌کنم، این مردم چندسالی بود که از لیگ برتر دور بودند و طعم خوشحالی را نچشیده بودند؛ خوشحالم که با حضور خود به ما انرژی ویژه‌ای هدیه کردند و ما هم توانستیم با کسب سه امتیاز به آن‌ها هدیه‌ای متقابل بدهیم.

عنایتی در پاسخ به اینکه آیا توقع کسب چنین نتایجی را از تیم پدیده داشته یا خیر، گفت: ما همیشه امیدواریم، روز اول هم گفتم تیم جوان و بی‌ادعایی داریم و بازیکنان‌مان آمده‌اند تا شایستگی خود را ثابت کنند؛ تیم ما تیمی است که هم فوتبال خوبی را بازی می‌کند و هم بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: به خوبی می‌دانم که هیچ کدام از بازیکنان ما برای کسب نتیجه دست به این قبیل حرکات نمی‌زنند، بازیکنان ما فوتبال کثیف را بلد نیستند اگر ما به دنبال ضد فوتبال بودیم در دقیقه ۹۷ در بازی با صبا بازی برده را با مساوی عوض نمی‌کردیم.

عنایتی در خصوص بازی پدیده در مقابل پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس کمی بزرگ و پرطرفداری است که به آن احترام می‌گذاریم و این بازی یکی از بازی‌های سخت ماست امیدوارم با این روحیه و انگیزه‌ای که بچه ها گرفتند بتوانیم در تهران به نتیجه مطلوب برسیم ولی بازی خوب و جوانمردانه‌ای را ارایه کنیم.

کاپیتان تیم پدیده با اشاره به محرومیت میلان یووانویچ در بازی با پرسپولیس گفت: میلان یکی از مهره‌های تاثیرگذار ماست ولی ضعف بزرگی در گرفتن کارت‌های ساده دارد. چندین بار هم با او صحبت کردیم و باز هم باید روی این موضوع کار کنیم. نبود میلان تاثیرگذار است اما در نبود او وحید عسگری به خوبی جای وی را پر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *