جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیروزی ارتش سوریه در «جسر الشغور»

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 436808
شبکه تلوزیونی المناز از تصرف منطقه استراتژیک «جسر الشغور» توسط نیروهای ارتش سوریه خبر داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المنار نوشت: در ادامه پیروزی های نیروهای مردمی و ارتش سوریه در مناطق شرقی منطقه استراتژیک جسر الشغور به تصرف این نیروها درآمد. بر این اساس در ادامه این پیروزی، نیروهای طرفدار نظام سوریه همچنین در حومه حماه به پیشروی های خود ادامه دادند.

به گفته منابع آگاه ارتش و نیروهای مردمی سوریه همچنین تروریست ها را از یک نیروگاه در منطقه زیزون بیرون راندند. این در حالی بود که تروریست ها پس از تحمل شکست سنگین ناچار به عقب نشینی شدند.

طبق گزارش ها عملیات گسترده ارتش و نیروهای مردمی سوریه علیه تکفیریها در نقاط مختلف این کشور از جمله در استان حلب همچنان ادامه دارد. ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور روز دوشنبه موفق شدند طی عملیاتی مشترک چند سرکرده داعش در این استان را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را نیز به شدت زخمی کنند.

گفتنی است جـسر الشغور از شهرهای استان ادلب در کنار رود عاصی و در جاده اصلی لاذقیه به حلب واقع شده‌است. تصرف این شهر که در ۷۵ کیلومتری لاذقیه و ۱۰۴ کیلومتری حلب قرار دارد از مهمترین وقایع در تحولات میدانی ماه های اخیر سوریه به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *