سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴

سیاسی: کاش از زندان آزاد نمی‌شدم

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 419294
مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه همچنان در هیات مدیره این باشگاه فعالیت دارد، گفت: خیال آقای هدایتی و همه راحت که نه من و نه هیچ شرکت و فرد منتسب به من در مزایده پرسپولیس شرکت نمی‌کند!
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمیدرضا سیاسی که روز پنجشنبه در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها از حضورش در مزایده پرسپولیس خبر داده بود، تاکید کرد که قصد شرکت در این مزایده را ندارد و خیال همه از این بابت می‌تواند راحت باشد. سیاسی همچنین با بیان اینکه همچنان عضو هیات مدیره باشگاه است، درباره باخت سرخپوشان به لخویای قطر هم گفت: لابد مقصر این شکست هم من بودم!

مشروح گفتگو با سیاسی در زیر می‌آید:

* آقای سیاسی! روز پنجشنبه مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که گفته بودید در مزایده پرسپولیس شرکت می‌کنید. آیا چنین قصدی دارید؟
خیر. چنین چیزی صحت ندارد. من در مزایده واگذاری باشگاه پرسپولیسس شرکت نمی‌کنم. خیال همه و آقای هدایتی هم راحت باشد!

* این گمانه زنی هست که ممکن است شرکت‌ها و یا افرادی منتسب به شما در مزایده شرکت کنند.
خیر. نه من و نه افراد و شرکت‌های منتسب به من در مزایده پرسپولیس حضور نخواهند داشت. من هرگونه حضور در مزایده را تکذیب می‌کنم.

* ولی شما گفته بودید نمی‌توانید از پرسپولیس دل بکنید؟
بله. هنوز هم می‌گویم. پرسپولیس را دوست دارم و در هر قالب دیگری که بتوانم به این تیم کمک می‌کنم.

* با استعفای شما از مدیرعاملی باشگاه هم موافقت شد. آیا هیات مدیره تحت فشار این کار را کرد؟
استعفای من بعد از دو، سه روز بررسی، روز پنجشنبه گذشته تایید شد. فشاری هم در کار نبود. به هر حال هیات مدیره شناخت کافی از طرف مقابل نداشت و چون خواه ناخواه بعد از استعفای مدیرعامل، نفر بعدی باشگاه می‌آید، چند روز طول کشید.

* منظورتان آقای نژادفلاح است؟
بله. به هر حال اخلاقی نیست دو نفر در باشگاه تحت یک عنوان کار کنند! مسئول باشگاه باید حوزه عمل و اختیاراتی داشته باشد تا بتواند تصمیمات درستی بگیرد.

* امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد، شما را به عنوان مسئول اقتصادی باشگاه معرفی کرد و از شما خواسته بود کارهای اقتصادی را پیگیری کنید.
خادم چنین چیزی به من نگفته بود!

* با این حساب و با قبول استعفای شما، آیا به باشگاه پرسپولیس کمک مالی انجام می‌دهید؟
پرسپولیس عشق من است و هر زمانی که بتوانم چه جانی و چه مالی به آن کمک می‌کنم! من پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم چون این باشگاه با مهر و دل من آغشته است.

* یعنی با وجود مدیرعامل نبودن، به باشگاه کمک مالی می‌کنید؟
من قبلا هم گفته بودم در صورتی که باشگاه چشم انداز و برنامه‌ای داشته باشد که تشخیص بدهیم کمک مالی ما به پیشرفت آن کمک می‌کند، قطعا دریغ نمی‌کنم. اینکه بخواهد کمک‌ها ما هوایی و بی حساب و کتاب باشد را هیات مدیره هم نمی‌پسندد. اگر این کمک‌ها در قالب برنامه ریزی باشد و هیات مدیره هم تشخیص بدهد، تا زمانی که هستم کمک می‌کنم.

* یعنی شما همچنان عضو هیات مدیره باشگاه هستید؟
تا این لحظه که چیزی از رفتن، به من نگفته‌اند. هر لحظه که بگویند بروم، می ‌روم. تا این لحظه چیزی نگفته‌اند و حتی شایعه‌ آن هم مطرح نبوده!

* بگذریم. شکست پرسپولیس مقابل لخویا را چطور دیدید؟
لابد این باخت هم تقصیر من بوده است؟ کاش یک هفته بیشتر مرا نگه می‌داشتند (در زندان) و دیرتر آزاد می‌شدم. باید بابت این باخت هم از هواداران عذرخواهی کنم!

* به عنوان عضو هیات مدیره، آیا باشگاه برخوردی با حرکت محمدرضا خانزاده خواهد داشت؟
حقیقتا به خاطر اینکه از نظر روحی تحریک نشوم، این موضوع را پیگیری نکردم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در قطر رخ داده است. شاید مقصر این حرکت هم من باشم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگر یه نفر چندتا شرکت میتونه داشته باشه که این اقا با صراحت میگوید هیچکدام شرکتهای منتسب به من در مزایده شرکت نمیکند.
این اقا قبل از دولت تدبیر و امید مگر کجا بوده که هیچ اسمی از کمک ایشان برا پرسپولیس نبوده,اما الان مدعی شده که پرسپولیس عشق منه؟؟؟؟؟
جای سوال نیست چرا قبل این دولت به دنبال کمک به عشقش نبوده؟
پس چرا اسم و رسمی از این اقای محترم تا به حال نبوده؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون هم مثل بابک زنجانی هست و عشقش پرسپولیسه که تو دولت قبل بابک زنجانی کمک مالی به پرسپولیس کرده در زمان مدیرعاملی سردار رویانیان.
United States
خوب بفرماييد .....اصلا زندان بود؟؟؟؟؟؟؟
United States
بخدا ماهم خیلی ناراضی نبودیم برید سر کارتان و دست از پرسپولیس بکشید