پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پیشنهاد اروپا برای جذب علیرضا حقیقی

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 372593
سنگربان تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی مورد توجه مسئولان باشگاه پنافیل قرار گرفته و گفته می شود به زودی به این تیم خواهد پیوست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی با پیشنهادی از سوی باشگاه پرتغالی پنافیل روبرو شده است.

پنافیل که به تازگی به دسته اول لیگ پرتغال صعود کرده به دنبال جذب یک دروازه بان و یک مدافع راست است که در پست دروازه بان علیرضا حقیقی را مورد نظر دارد.

گفته می شود این باشگاه پرتغالی در حال انجام مذاکرات نهایی با حقیقی است و به زودی رسما جذب دروازه بان ملی پوش ایران را اعلام خواهد کرد.

حقیقی که اکنون عضو باشگاه روبین کازان روسیه است فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه دسته دومی اسپورتینگ کوویلیا در پرتغال گذراند و ۱۴ بار هم برای این تیم به میدان رفت.

با توجه به عملکرد نسبتا خوب حقیقی در سه دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتظار می رفت او بتواند به یک تیم دسته اولی ترانسفر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد حقیقی