جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مأموریت سحرخیز عادی سازی فاصله گرفتن از خط امام خمینی(ره) است

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 392997
رئیس قرارگاه عمار درباره اظهارنظر سحرخیز مبنی بر اینکه خیلی از اصلاح‌طلبان علاقه‌ای به امام خمینی(ره) نداشتند، گفت: این اظهارنظر می‌تواند مأموریتی برای عادی سازی فاصله گرفتن از خط امام خمینی(ره) باشد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اظهار تأسف از اظهارات عیسی سحرخیز مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات مبنی بر اینکه خیلی از اصلاح‌طلبان علاقه‌ای به امام خمینی(ره) نداشتند، گفت: عیسی سحرخیز انسان فاسقی است چراکه وی با رفتار خود و پناه بردن به ضد انقلاب‌ این موضوع را اثبات کرده است.

وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرمایند "هرگاه فاسق برای شما خبری آورد، در آغاز نپذیرید و تحقیق کنید و ببینید راست می‌گوید یا دروغ". لذا به دلیل اینکه عیسی سحرخیز از فاسقان محسوب می‌شود، باید برای صحت حرف وی تحقیق کرد پس قضاوت ما درباره اصلاح طلبان نمی‌تواند مبنای خبر سحرخیز باشد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به لزوم ریشه‌یابی اظهارات سحرخیز گفت: سحرخیز با غلتیدن در دامن ضد انقلاب اثبات کرده است که وابسته به آنهاست؛ بنابراین این سخن سحرخیز می‌تواند مأموریتی برای عادی سازی فاصله گرفتن از خط امام خمینی(ره) باشد؛ یعنی مدعی شود که عده‌ای از اصلاح طلبان با خط امام(ره) فاصله گرفته‌اند در حالی که اصلاح طلبان اعلام می‌کنند که ما در خط امام خمینی(ره) هستیم.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه سحرخیز با اظهارنظر خود این مأموریت را دارد که فاصله گیری از خط امام (ره) را عادی سازی کند، تصریح کرد: این شگردی است که دشمن دارد و ما باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: آقایانی که با آرم اصلاحات آمده‌اند و مدعی اصلاحات هستند، باید موضع خود نسبت به اظهارات عیسی سحرخیز روشن کنند و برچسبی که توسط این عامل آمریکا، به اصلاحات چسبانده می‌شود، را از خود پاک کنند.

رئیس قرارگاه عمار در پاسخ به این پرسش که اگر امام خمینی(ره) در قید حیات بودند، آیا علاقه‌ای به چنین اصلاح طلبانی داشتند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به دلیل اینکه رهبر الهی هستند به تبعیت از پیامبر اعظم (س)، امام حسین(ع) و سایر ائمه دوست دارند همه انسان‌ها در مسیر هدایت و بندگی خدا باقی بمانند و بیرون نروند.

حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان کرد: همانگونه که امام حسین(ع) تا آخرین لحظات طرف مقابل را نصیحت می‌کرد و بیان می‌فرمود که از راه حق فاصله نگیرید، اگر حضرت امام خمینی(ره) در قید حیات بودند، تلاش می‌کردند که این افراد در مسیر حق باقی بمانند و به این مسیر بازگردند. لذا خون شهدا، عاشورا و حرکت امام حسین(ع)‌ ما را به بقا در مسیر دین فرا می‌خواند و اگر به دامن استکبار، ضد انقلاب و ضد دین برویم، سودی در دنیا و آخرت نصیب ما نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *