جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳

کمک دو بازیگر معروف هالیوود به اسراییل

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 392195
"آرنولد شوایتزنگر" و "سیلوستر استالونه" با شرکت در مراسمی تحت عنوان "دوستان ارتش اسرائیل"، ۳۳ میلیون دلار به ماشین کشتار صهیونیست ها کمک کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حامیان جنایات رژیم صهیونیستی با برگزاری مراسمی در شهر بیورز هیلز آمریکا برای کمک به ارتش این رژیم کمک مالی جمع آوری کردند. روزنامه استار ترکیه با انتشار این مطلب از حضور "سیلوستر استالونه" و "آرنولد شوایتزنگر" قهرمانان فیلم های اکشن هالیوود در این مراسم با عنوان "شب دوستان ارتش اسرائیل" خبر داد.

بر این اساس این دو ستاره دهه های گذشته سینمای آمریکا در مراسم کمک به صهیونیستها، از خود رکورد ۳۳ میلیون دلاری برجا گذاشتند. در این مراسم شمار دیگری از شخصیت های هنری صاحب نام از جمله "ریکی مارتین"، "دیوید فاستر" و "پاملا اندرسون" حضور داشتند.

کمک چند ده میلیون دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی در حالی از سوی افراد مشهور هالیوود انجام می شود که این ارتش در حمله تابستان امسال به نوار غزه بیش از ۲ هزار نفر را که بیشتر آنها زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی بودند به شهادت رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
خوب نتیجه اون همه بازی های خشن و پر از کشتار همین روحیه قاتل نوازی است
حسین
یکی این خبر رو به گوش رخشان بنی اعتماد برسونه.
نتان مرگ میخواهد.
United States
اسراییل روزی چوب مزاحمت وتلاش درراه ممانعت ازتوافق هسته ای ایران با غرب را میخورد جنگ طلبی ومیل به نابودی از صفات بارز اسراییل است