پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
روزنامه sun مدعي شد

ابراز علاقه كاكا براي پيوستن به منچستريونايتد

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 46359
روزنامه sun چاپ انگليس مدعي شد كه هافبك ميلان علاقه‌مند به پيوستن به منچستريونايتد است.
به گزارش ايسنا، اين روزنامه كه به يكي از روزنامه‌هاي زرد كشور انگليس معروف است، در خبري مدعي شد كه كاكا ستاره برزيلي ميلان براي پيوستن به باشگاه منچستريونايتد مذاكره‌هايي با مسوولان اين باشگاه داشته است.

روزنامه sun همچنين مدعي شد كه اين گفت‌وگوها كاملا مثبت بوده و كاكا علاقه‌مند به عقد قراردادي پنج ساله با يونايتدها است.

اين روزنامه به نقل از يك منبع آگاه نوشت: «اگرچه هيچ‌گونه توافقي صورت نگرفت اما، ملاقات بسيار مثبتي ميان سران دو باشگاه انجام شد. كاكا خواستار عقد قراردادي پنج ساله و دستمزد هفتگي 135 هزار پوند است. او علاقه‌ زيادي براي پيوستن به منچستريونايتد دارد و اكنون همه چيز به مسوولان اين باشگاه بستگي دارد.»

روزنامه sun همچنين به نقل از كاكا بهترين بازيكن فوتبال جهان در سال 2007 نوشت: «منچستريونايتد بازيكنان بزرگي همچون رايان گيگز، پل اسكولز و به ويژه وين روني را در اختيار دارد. 

اندرسون يكي از بهترين دوستان من هم در اين باشگاه توپ مي‌زند. چه كسي مي‌تواند به اين باشگاه پاسخ منفي بدهد؟ يونايتدها قهرمان اروپا و انگليس بوده و باشگاه بزرگي براي بازي كردن است.»


https://jahannews.com/vdcgyw9t.ak93n4prra.html
jahannews.com/vdcgyw9t.ak93n4prra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *