چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۲
۱۷
واکنش یک فعال حوزه فضای مجازی به سخنان رئیس جمهوری

خرمشهرهای جدید را باید با خدا آزاد کرد نه کدخدا

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 424298
باید به آقای روحانی گفت، خرمشهر را خدا آزاد کرد و اگر هم قرار باشد سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی آزاد شود، باید با خدا آن را آزاد کرد نه با کدخدا.
خرمشهرهای جدید را باید با خدا آزاد کرد نه کدخدا
به گزارش جهان، محسن میرشمسی، یکی از فعالان فضای مجازی در اینستاگرام نوشت:
حسن روحانی امروز گفته است که سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی ایران با دنیا، توسط ۵+۱، شورای امنیت و ابرقدرت‌ها اشغال شده و همانگونه که سرداران نظامی، خرمشهر را آزاد کردند، سرداران سیاسی، خرمشهرهای جدید را آزاد خواهند کرد.

باید به آقای روحانی گفت، خرمشهر را خدا آزاد کرد و اگر هم قرار باشد سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی آزاد شود، باید با خدا آن را آزاد کرد نه با کدخدا.

ضمناً سرداران نظامی ایستادند و مقاومت کردند و بعد خرمشهر آزاد شد! پس سرداران سیاسی هم نمی‌توانند با عقب‌نشینی و تسلیم زیاده‌خواهی آمریکا شدن، سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی را آزاد کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایول گل گفتی
ali
اشتباه - دادم
پس چرا با کدخدا مذاکره میکنید؟؟؟؟؟؟
حسن
سراداران و بسیجیان با یاد خدا خرمشهر را آزاد کردند ولی شما می خواهید با کدخدا اگه پس گرفتن هسته ای اجازه داد خرمشهر اقتصادی را ازا کنید این با اولی جمع نمیشه جناب روحانی
شما برای امتیاز دادن آمده اید نه گرفتن خرمشهرها
خرمشهر را خدا آزاد کرد
Iran, Islamic Republic of
در تایید صحبتهای حسن آقا باید گفت : آقای روحانی شما خرمشهر اقتصادی را با تکیه بر درون و اجرای اقتصاد مقاومتی با توکل بر خدا و با پشتیبانی ملت فتح کن ، کسی با دشمن خود همسنگر نمی شود برای فتح ، مگر اینکه با دشمن برای محاصره آبادان و سقوط خرمشهر فعالیت کنی. وبخواهی دم کدخدا را ببینی!
کدوم اقتصاد مقاومتی برادر من واردات پرتقال از مصر کیویی 6000و اندی و واردات لیمو ترش از ترکیه و ....
دعا گوى دولت خادم !!؟؟
جناب روحانى ! همينكه نزديك به دوسال از اعلان خبر پيروزيتان وشكسته شدن ديوار تحريمها وبزانو درامدن قدرت
مندان زور گو در مذاكراتتان ميگذرد. كه لا بد اونم درحد آزاد
سازى خرمشهر بوده !!؟؟
مارا بسِ !!!!!!!!!!!!!
ابن ال وقت !!؟؟
يكى از آزاد سازيهاى خرمشهرها ، نكنه آزاد كردن قيمت چندباره خدمات. كالا هاى اساسى. قوت لا يموت. اخيراًشايد
بنزينه كه بايد تاثير چند برابرى گرانى در تمام ملزومات
زندگى را دارا هست ، باشد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
علیرضا
احسنت دمت گرم
al
United States
اقاي محترم لطفا سفسته نكنيد. اكر درست به حرف هاي جناب روحاني دقت ميكردي ايشون فرمودند به حول و قوه الهي.
متاسفم براي ديده هاي نابينا
France
بین دانستن و یقین فاصله زیادی وجود دارد حتی در این جمله امام هم باید تامل نمود چرا که روح خدا از عمق وجود به حرفی که زد اعتقادداشت ولی خیلی از ما رزمندگان در آن موضع بودیم هم به اندازه خمینی راحل به حرفی که زده بود یقین نداشتیم یعنی آنها که خود را رهرو خمینی میدانند در عمل آن چه آن عزیز راحل میخواستم را انجام میدهند ؟ آنها که خمینی را درک کرده اند و با او زیسته اند براحتی میفهمند که روح خدا تحمل یک جمله از ادبیات سیاسی اینها را نداشت نه شاه بود و نه سلطان که امیر نفس خود بود و هر کجا اراده میکرد نفس آدم مقابل را در سینه اش حبس میکرد مهم نبود ادوارد شورد ندازه هستی یا منتظری ولی با همراهان بسیار رئوف بود و همه این مشخصات را در خامنه ای نهادینه کرد و رفت و آلان همه میدانیم ابهت خمینی را در عمل مردم متجلی میکردند و سیاسی بدانند که این مردم تحمل سیاس ها را ندارند همانها که با کلمه مقام معظم رهبری سخنان خود را آغاز میکنند ولی با شیطان پالوده میخورند
حسین
پس چرا با کدخدا مذاکره میکنید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ايشونم مسئولين سياسي خارجي نظام را كه رهبر معظم آنان را فرزندان خود و سربازا ن ملت ناميدند گفته اند نه به قول اقا محسن كدخدا
عبدالله
اگر دین ندارید آزاده باشید
Iran, Islamic Republic of
من معنی این جمله رئیس جمهور را نفهمیدم که گفتند " ما باید خرمشهر نفت مان را آزاد کنیم" نمیدانم مسئولین چه اصراری دارند عجیب غریب صحبت کنند
مسعود
جناب روحاني ! سرداران نظامي در مسير آزادي خرمشهر تنها وسيله بودند . انتخاب شدنشان براي وسيله اين امر مهم هم به خاطر تقوا و خداترسي و اتكاي آنها به قدرت لايزال الهي بود و پيروي بي چون وچرا از منويات ولايت و رهبري .
اگر سرداران و خط شكنان نظامي ما هم همانند دولت شما و سردارانتان به جاي توكل برخدا و پيروي عملي از خط ولايت ,چشم اميد به لبخندهاي دشمنان ااسلام بخصوص كدخداهاي جنايت پيشه شرق و غرب دوخته بودند و انتظار آزادي خاك ميهنشان را در مذاكرات و لبخند زدن به دشمنان مي كشيدند مطمئنا" وبدون چون وچرا وضعيت جنگ وكشور جور ديگري رقم مي خورد و معلوم نبود الآن تحت تسلط كدام بي پدر ومادر اجنبي بوديم.
آقاي روحاني بعد از اينهمه پشت پاخوردن از كدخدا و مشاهده علني نامرديها و پلشتيهاي كدخدا و ازنابش وقت آن نرسيده كه به خود بياييد و دست از اعتماد بي مورد و نابجا به اين وحشيهاي عصر جاهليت مدرن برداريد وبه جاي اعتماد به آنها ,بر خدا و ياري خدا و اولياء الهي اعتماد كرده و دل به تواناييهاي اين مردم امتحان پس داده قوي سازيد و با شجاعت و صراحت به مردم بگوييد كه فكر و عملتان و اعتمادچندين و چندساله تان به دشمنان اين ملت و نظام ,اشتباه بوده و رسما" از پيشگاه خدا و ملت عذرخواهي كنيد. كاش چنين شجاعتي داشتيد كه اين عذرتقصير آوردنتان, به تقواي الهي نزديكتر از هر عبادتي است.
فرمایشات عاااااااالی بود.
خدا پشت و پناهت با این قلم زیبا.