پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۶

دفاع باهنر از دیدار با فائزه هاشمی

پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 114995
باهنر با اشاره به انتشار خبری در هفته گذشته مبنی بر ملاقات با فائزه هاشمی نیز گفت: با انتشار این خبر بسیاری از افراد مرا محکوم کردند و حکم هایی نیز صادر شده که فلانی کار خوب یا بدی انجام داده است.

به گزارش مهر:نایب رئیس مجلس افزود: لازم می دانم توضیح دهم که بنده با ایشان دیدار داشتم اما این دیدار که توسط خانم بهروزی به عنوان یکی از سران بانوان اصولگرا هماهنگ شده بود با مجموعه ائتلاف زنان مسلمان که حدود 13 - 14 تن از زنان سران اصلاح طلب و اصولگرای کشور هستند انجام شد.

باهنر ادامه داد: ائتلاف زنان مسلمان 4 سال پیش برای دفاع از حقوق زنان فارغ از مسائل جناحی و سیاسی تشکیل شده است.

وی گفت: این دیدار نیز در پی رسیدگی به مشکلات زنان و مسائلی همچون قوانین مدنی، ازدواج مجدد، ازدواج موقت و حقوق زنان بوده است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه برخی تصور کردند که این دیدار دو نفره انجام شده است افزود: نخیر اینطور نبوده است. اما اگر مقتضیات و منافع نظام ایجاب کند که من دیداری دو نفره با فائزه هاشمی داشته باشم این کار را نیز خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب باهنر خسته نباشید کسی که اصل اصیل انقلاب را زیر پا می گذارد و به رای اکثریت مردم مسلمان اعتنا نکرده که هیچ بر علیه آن هم توطئه می کند چطور شما با او در باره حقوق بانوان همین ملت مذاکره می کنید ؟؟؟؟!!!!! خدا از شما و او قبول فرماید. شب خوش خوابهای خوب ببینید
Iran, Islamic Republic of
آقاي باهنر اگر جامعه زنان نخواهد خانم فائزه مشكلات آنان را حل كند بايد چه كسي را ببيند؛ ايشان لطف كنند مشكلات خانواده خود را حل كند مشكلات زنان جامعه پيش كش
Iran, Islamic Republic of
آيا به كسي كه احكام ضروري دين و نص حكم خداوند در قرآن راجع به زنان را ظالمانه خوانده و رد مي‌كند، مي‌توان گفت «زن مسلمان»؟!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ب. من سالها پیش گفتم شما نیمه دیگر ح.م. هستید با این اختلاف که او به اسم دین نفاق نمیکند ولی شما چرا شما سر دیوار راه میروی تا مشخص شود کدام طرف میچربد بپری همان طرف این را در انتخابات ثابت کردید
Iran, Islamic Republic of
آقای باهنر! در ادامه دیدارهایتان با زنان . . . دیر نیست ملاقات با شیرین عبادی و مریم رجوی و . . .
Iran, Islamic Republic of
آقای باهنر فتنه سبز در صدد است اعلام نماید که هنوز نمرده و در حال نفس کشیدن است و افراد بی بصیرت سخت در حال تنفس مصنوعی دادن به آنها هستند!!!!!!!!!!!!!!