جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

تاييد حضور شجريان در اركستر ملی

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 421093
محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی سنتی ایرانی در حاشیه مراسم بزرگداشت حافظ در دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص گمانه ‌زنی هایی که راجع به حضورش در ارکستر ملی مطرح شده پاسخ داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی سنتی ایرانی که این روزها به علت اعلام حضورش در ارکستر سمفونیک ملی از سوی رسانه‌ها، دوباره به صدر اخبار بازگشته است، صبح امروز به مراسم بزرگداشت حافظ که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار ‌شد رفت و در حاشیه این برنامه، در خصوص گمانه ‌زنی ها راجع به حضورش در ارکستر ملی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:حضور من در ارکستر سمفونیک در صورتی که فعالیتم در ايران ممنوعیتی نداشته باشد، از نظر خودم قطعی است.

شجریان با تاييد موافقتش برای حضور در ارکستر ملی ایران گفت : علی رهبری فردی بسیار توانمند و افتخار ايران در زمينه موسيقي است و كلاس كارش با همه فرق مي كند و تشكيل اركستر سمفونيك اتفاق بسيار خوبي است .

با این توضیحات گویی گمانه زنی رسانه‌ها برای حضور شجریان در ارکستر ملی دارد به واقعیت نزدیکتر می‌شود و البته بايد ديد مسئولان فرهنگي اركستر ملی در روزهايی آينده چه تصميمی را در اين خصوص خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یا ثارلله
United States
قابل توجه اونهایی‌ که به علی‌ آقا جنتی انتقاد میکنند که مذاکرات هسته‌ای چه ربطی‌ به فرهنگ داره!

هنوز توافق نشده، یکی از دستاوردهای بینظیر این مذاکرات در کنار سایر سیاستهای دولت تدبیر و امید، مبتنی‌ بر با دوستان هر چی‌ با دشمنان لبخند، این بوده که بلبل خوشخوان شیطان بزرگ تحریمهاش رو موقتاً تعلیق کرده! دیگه چی‌ میخواید؟! حالا هی‌ بگید مشکلات ما با توافق هسته‌ای حل نمی‌شه!
محسن
Iran, Islamic Republic of
به امید شنیدن صدای استاد. زنده با اعتدال
همدم ضد انقلاب را ملت بها داده نمی خواهد
United States
خائنین بهوش و بگوش یار غار شما می اید تورا بخدا اگر می خواهید بگذارید بخون حداقل این خائن در ارکستر ملی نخواند