جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
حسین یاریار :

شهریورمیزبان فوتبالیستهای برتر دنیا هستیم

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 431696
۴ فوتبالیست از اسپانیا، ۳ نفر از هلند، یک نفر از آلمان، و فرانسه و انگلیس و برزیل و از ایتالیا هم دو فوتبالیست هستند که ایران میزبان این ستاره ها خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از سایت ورزش بانوان؛ حسین یاریار متولد ۱۳۳۲ تهران، دارای مدرک دیپلم است. وی فوتبالیست اسبق تیم های ملی، برق شیراز و بانک ملی می باشد. وی فعالیت سینمایی را با فیلم چاووش به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد. از دیگر فعالیت های او میتوان به مدیر دفتر تهیه و تولید «میثاق فیلم» و مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران نیز اشاره کرد.

در ضمن وی در فیلمهای دام (۱۳۷۴) بلوف (۱۳۷۲) مردی در آینه (۱۳۷۱) ، شب روباه (۱۳۷۵) هم روی صحنه رفت، به همین بهانه با این فوتبالیست سابق و همچنین هنرمند دقایقی همکلام شدیم:

حسین یاریار در مورد حضور ستاره های فونبال در ایران به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: قرار است ششم شهریور ماه امسال این ستاره ها به ایران بیایند و با تیم هنرمندان کشورمان بازی داشته باشند. کشورهایی که قرار است در این بازی حضور داشته باشند از این قراراند: ۴ فوتبالیست از اسپانیا، ۳ نفر از هلند، یک نفر از آلمان، و فرانسه و انگلیس و برزیل و از ایتالیا هم دو فوتبالیست هستند که ایران میزبان این ستاره ها خواهد بود.

طبق گفته های مدیر عامل باشگاه هنرمندان هفته بعد کنفرانس مطبوعاتی در سالن همایش ها برای نهایی کردن لیست هنرمندان و تصویب کشوره های مدنظر برگزار می شود.

وی در خاتمه گفت: البته در اسفند ماه ۹۳ دیدار فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، تیم‌ هنرمندان ایران مقابل رومانی قرار گرفت که با شکست ۴ بر یک در این دیدار عنوان دومی را به خود اختصاص داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *