پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۵

انگشتر با طرح پرچم داعش در ایران+عکس

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 425792
به تازگی انگشترهایی با طرح پرچم گروه تروریستی داعش در ایران مشاهده شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: انگشتر با طرح پرچم داعش در ایران چه میکند؟

وی به نقل از یکی از کاربران شبکه اجتماعی افسران نوشت : امروز صبح برای خرید انگشتر به نقره فروشی شهرمان رفتم و با کمال تعجب دیدم انگشتری با طرح پرچم داعش و نقره ساخت ترکیه در ویترین است!!! از فروشنده خواستم انگشتر را بیاورد و از ان عکس گرفتم به بهانه نشان دادن به دوستانم.... آیا قرار است بعد از انگشتر و نشانه های داعش تفکرشان نیز وارد کشور شود؟؟

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
پس معلوم شد هیچ نظارتی وجود نداره
آفرین درسته
Iran, Islamic Republic of
سلام دلت خوشه ها تو فکر چه واژه های ناشناخته ای هستی
Iran, Islamic Republic of
بابا جان ، این مثلا مهر پیامبر بوده ، داعش هم برای اینکه به تاریخ و سنت خود را وابسته نشان دهد از این نماد (مهر پیامبر) استفاده می کنه .
رحیم
این طرح پرچم داعش نیست،طرح خاتم حضرت محمد(ص) هستش که در زمان خلیفه سوم(عثمان) گم شد.
نادر
سطحى نگرى تا کجا,اين مهر پيامبره,ميخوايد چون تو پرچم داعش لا اله الا الله هست ديگه اين واژه رو به کار نبريم,داعش داره ازاينا سو استفاده ميکنه دليل نميشه ما انگشترشو استفاده نکنيم,ميخوايد ديگه نگيم الله اکبر چونداعش ميگه,
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این علامت به اسم داعش شده و نماد این منحرفین شده است در حالی که این مهر پیامبر (ص) است که در پای نامه های خود زیر نامه درج می شده است. اگر به نامه هایی که حضرتش به فرمانروایان زمان خود مانند قیصر روم و مقوقس ارسال فرموده اند مراجعه شود این مهر را مشاهده می کنید.
Romania
کجای کاری داداش تفکرش که زودتر وارد شده البته نگی ندیدم
Iran, Islamic Republic of
آقایان لطفا کمی مطالع داشته باشید.
داعش همان طور که اسلام را دزدیده شعار آن هم دزدی است. شعار پرچم داعش نقش مهر پیامبر صل الله علیه و آله است. حالا چون داعش این نقش را دزدیده ما دیگر شعار پیامبر را کنار بگذاریم؟ خوب داعشی ها ظاهرا نماز هم می خوانند پس ما دیگر نماز را کنار بگذاریم؟
United States
این تصویر مُهر پیامبره. داعش چیه
حالا برفرضم که بود شمشادی نباید تو بوق و کرنا میکرد ما که حامی داعش نیستیم شمشادی نمیدونه چطور ما رو اعراب زیر نظر دارن و همینجوری بعضی اعراب ایران رو متهم به ایجاد داعش میکنن
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
این طرح (( محمد رسول الله )) مربوط به نماد انگشتر پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله )) است که در موزه شهر مکه موجود است .
حال اینکه داعش این طرح را دزدیده و در پرچم جعلی خود استفاده می کند دلیل نمی شود که از این طرح که قرن ها است مسلمانان مشتاق پیامبر در طرح های اسلامی خود استفاده می کنند بخواهند این طرح را کنار بگذارند .
فرامرز
دوستان عزیز این طرح مهر پیامبر اکرم (ص) است که با آن پایین نامه ها را مهر می کردند.
دلیل نمی شود حالا که یک گروه تروریستی از آن سوء استفاده کرده ما آن را کنار بگذاریم.
سونیا
United States
عزیزان لطفا کمی برای پیامبر عزیز مون علیه صلاة والسلام احترام قا ئل باشید این مربوط به مهر مبارک ایشون هستش و دلیل نمیشه چون داعش ازش در پرچمش استفاده کرده ما ازش استفاده نکنیم مثل این میمونه که چون مردان داعش ریش دارن روحانی و ملا های ما از ته ریش شونو بزنن..
سينا
Iran, Islamic Republic of
اين نماد داعش نيست مهر پيامبر اين شكلي بوده چرا وصلش ميكنيد به داعش!!!!!