جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اکران پاییزه اولین تجربه کارگردانی حسینی

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 378092
فيلم سينمايي «ساكن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسيني پس از طي كردن آخرين مراحل فني آماده نمايش شده و قرار است پاییز اکران شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «ساکن طبقه وسط» براساس فيلمنامه ای از محمدهادی كريمی جلوی دوربين رفته و این فیلم سینمایی اين روزها آخرين مراحل فني خود را در لابراتوآر «پيشگامان سينمايي آريا» پشت سر مي گذارد.

پروانه نمایش این فيلم صادر شده و قرار است فصل پاييز در سينماهاي كشور به نمايش درآيد.

شهاب حسینی در نخستین تجربه سینمایی خود با بازيگرانی چون هنگامه قاضيانی ، فرهاد اصلانی، حسين ياری، حسين محجوب، ساره بيات، طناز طبا طبايي، بابک حميديان، بهناز جعفری، كامبيز ديرباز، بهنوش بختياری، حسين محب اهري و... همکاری داشته است و خود او هم عهده دار نقش اصلی فيلم است.

این فیلم درمورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.

شهاب حسینی درباره این فیلم اینگونه می گوید: «ساكن طبقه وسط» شرح حيات و پريشاني است، گمگشتگي اين روح سرگشته دريافتن ماوايي امن و آرام. شايد بزرگترين جستجوي هر انسان. اميد كه بيانمان قاصر نباشد به مدد الطاف پيدا و پنهان خود او و اميد كه ناب ترين تلالو انديشه در راستاي خشنودي‌اش نزديك شويم و اثري برجا گذاريم به يادگار در شان انسان كه او اشرف مخلوقاتش ناميد و جام وجودش را لبريز كرد و امانتدار از روح خويش.
https://jahannews.com/vdcgy79wxak9uz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgy79wxak9uz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *