شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

احضار وزیر به مجلس بخاطر خلف وعده

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 388091
سؤال ملی نماینده تهران از وزیر اقتصاد درباره علت خلف وعده وزارت اقتصاد برای تسویه مالیات‌های سال ۹۰ اعلام وصول شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ضرغام صادقی و مهرداد بذرپاش اعضای هیأت رئیسه مجلس پیش از پایان نشست علنی صبح امروز خانه ملت موارد اعلام وصولی را قرائت کردند.

براین اساس، لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به صورت عادی اعلام وصول شد.

همچنین طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز اعلام وصول شد.

طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها که پیش از با امضای ۲۵ نفر تقدیم هیأت رئیسه شده بود، به دلیل پس گرفته شدن تعدادی از امضاها و باقی ماندن ۱۳ امضاء که از حد نصاب ۱۵ امضای لازم برای طرح‌ها، پایین‌تر است، مسترد شد.

سوال ملی ثروتی نماینده بجنورد از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره علت عدم اجرای برنامه پنجم، بودجه سالانه، قانون تقسیمات کشوری، قانون مدیریت بحران و قانون خدمات کشوری و نیز سوال ملی سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم حمایت از شرکت شهرک‌های صنعتی و عدم توسعه صنایع سنگین و بزرگ در سال اقتصاد مقاومتی اعلام وصول شدند.

سوال ملی مجتبی رحماندوست نماینده تهران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره علت خلف وعده وزارت اقتصاد برای تسویه مالیات‌های سال ۹۰ اعلام وصول شد.

همچنین سوال ملی ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره عدم توزیع عادلانه منابع اشتغالزایی با توجه به درصد بیکاری کشور اعلام وصول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *