جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محرومیت تارتار، موسوی،و باشگاه داماش

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 356195
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان روز ۲۲ فروردین ماه در حالی در تبریز برگزار شد که از سوی ایمان موسوی، بازیکن و مهدی تارتار، سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج آنها شد، صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی موسوی را به سه جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال و تارتار را به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه و توبیخ کتبی مربی ذوب‌آهن
براساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن که روز ۲۲ فروردین ۹۳ برگزار شد، از سوی رضا ساعی، مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تخلفاتی صورت گرفت که طبق ماده ۲۲ آیین‌نامه به توبیخ کتبی در پرونده و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین از سوی تماشاگران تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک صورت گرفت که طبق ماده ۲۴ آیین‌نامه، کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محکومیت داماش به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر
همچنین در دیدار تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان از هفته سی‌ام لیگ برتر کشور که ۲۲ فروردین ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و پرتاب ترقه به زمین مسابقه صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی تیم داماش گیلان را به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگران محکوم کرد.

محرومیت ۲ جلسه‌ای مهاجم ملوان
مسابقه بین تیم‌های فجرشهیدسپاسی و ملوان بندرانزلی ۲۲ فروردین ۹۳ در حالی برگزار شد که از سوی سعید عزت‌الهی، بازیکن تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور این دیدار صورت گرفت که منجر به اخراج وی شد. برهمین اساس کمیته انضباطی وی را دو جلسه محروم و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *