پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

درام مادران جاسوسان امریکایی در لوکیشن زندان اوین

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 116290
مادران سه جاسوس امريكايي بازداشت شده پس از بازگشت از ايران در حال كار كردن بر روي يك سناريوي جديد هستند تا در مرحله بعد يك درام عاشقانه نيز از روي اين سناريو ساخته شود.

به گزارش رجانيوز، اين سه نفر در بازگشت از ايران طي روزهاي اخير با شبكه‌هاي بي‌بي‌سي فارسي و صداي امريكا گفت‌وگوهايي ترتيب داده و مي‌كوشند وجه عاطفي ماجرا را با عاشقانه كردن آن پر رنگ كنند. 



در اين راستا، سفارش ساخت يك درام عاشقانه نيز داده شده و خواستگاری و نامزدی ساختگی خانم "سارا شرود" و آقای "شین باور" دختر و پسر "یهودی" در زندان اوین تهران یقینا ازسناریوهایی خواهد بود که در بازار سناریونویسی هالیود برای به نمایش درآوردن آن، کمپانی های بزرگ فیلم‌سازی امریکایی بدون هیچ‌گونه نگرانی از فروش، آن را به بازار سینمای امریکا عرضه خواهند کرد.

مراسم نامزدی در زندان اوین و حلقه نامزدی که از تار و پود پارچه پیراهن شکل گرفته و چنان با ظرافت به‌هم تنیده شده است که احتمالا به‌عنوان یک شاهکار هنری در موزه "هنرهای جدید واشنگتن" جزء آثار نفیس شناخته خواهد شد!، شاکله اصلی سناریوي مذکور است که جز فیلم‌سازان هالیودی به عقل هیچ جاندار دیگری در روی زمین خطور نخواهد کرد. 



این در حالی است که حتي در زندان‌های امریکا و در محوطه هواخوری زندان‌ها، زنان و مردان زندانی ملاقاتی با يكدیگر ندارند و به‌دلیل محدویت در این زمینه سخت‎گیری‎های زیادی انجام می شود و مشخص نیست به چه دلیل زندان اوین تهران که بند نسوان آن کاملا مجزا است و زندانبان آن نیز از زنان هستند، برای این سناریو در نظر گرفته شده است.

بر مبناي اين سناريو، نه تنها محوطه هواخوری زندان "اوین" به‌عنوان محل تلاقی زنان و مردان در نظر گرفته شده است، بلکه در آنجا به‌قول امریکايی‌ها، "راندوو" و مراسم نامزدی و خواستگاری با حلقه تنیده از تار و پود پیراهن برگزار می‌شود.

سناریوي "يهود- هالیود" قصد به نمایش درآوردن ارزش‌های خانوادگی! را هم دارد و در حالی که "سارا شرود" و "شین باور" در شهر دمشق سوریه با يكدیگر زندگی مشترکی داشته اند، مادران این دو تن به خبرنگاران رسانه‌های جهانی گفته اند که در تاریخ 16 دی ماه 88 درست در روزی که آنها درخواست روادید خود را به نمایندگی ایران در شهر نیویورک ارائه كرده‌اند، در محوطه هواخوری زندان اوین وقتی که این سه تن يكدیگر را ملاقات می کنند، "شین باور" به دوست دیگرش "جاش" می گوید که تو امروز از من فاصله بگیر زیرا قصد دارم از"سارا شرود" خواستگاری کنم.

این درام عاشقانه که توسط مادران سه جاسوس امریکایی در رسانه‌های جهان انتشار یافته است، نشان می دهد که چگونه غرب از کلیه ابزارهای خود با ساختن سناریوهای ساختگی بهره برداری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *